Frumusetea, moft sau necesitate? Ce spun incasarile celor mai mari saloane!

Frumusetea, moft sau necesitate? Ce spun incasarile celor mai mari saloane!

“Frumosul este tot atat de necesar cat si utilul” - Victor Hugo.

 

Frumusetea trebuie intretinuta, iar saloanele de infrumusetare au servicii adaptate pentru toti clientii, fie ei mai mofturosi sau mai putin mofturosi. Sa oferi calitate la cele mai inalte standarde este un criteriu foarte important, daca vrei sa ai succes. Iar cele mai mari saloane din Bucuresti stiu ca, in primul rand, important este clientul si satisfactia pe care o are in momentul in care trece pragul salonului de infrumusetare.

Daca inainte nu erau foarte multe saloane, iar serviciile pe care le ofereau erau destul de limitate la numar, in ziua de azi a avut loc un adevarat boom. Gasesti aproape la fiecare pas un salon de infrumusetare.

Cele mai multe saloane sunt unisex, ofera servicii pentru femei si pentru barbati deopotriva, in timp ce alte saloane au servicii exclusiv pentru femei sau exclusiv pentru barbati (iar aici este vorba de celebrele Barber Shops).

Desigur, odata cu cresterea ofertei, pretentiile clientilor au crescut si ele. Desi frumusetea este o necesitate, nu un moft, calitatea serviciilor este foarte importanta. Iar saloanele de infrumusetare pun accent pe fiecare detaliu: amenajarea spatiului, oferte atractive, servicii de inalta calitate, sfaturi de specialitate si produse de calitate, toate adaptate nevoilor fiecarui client in parte.

 

 

Dar cat de mult sunt dispusi clientii sa plateasca pentru serviciile dorite? Preturile serviciilor disponibile in cadrul saloanelor de infrumusetare difera de la un salon la altul, iar cei care trec pragul saloanelor pun intotdeauna accent pe calitate.

 

Si din moment ce exista cateva nume care se fac remarcate in orice domeniu de activitate, este musai sa mentionam cateva saloane care s-au facut remarcate si care ofera servicii de cea mai inalta calitate.

 

Iata, asadar, ce spun incasarile celor mai mari saloane din Bucuresti!

 

 

 

Ce incasari au saloanele de infrumusetare

 

Societatea Cooperativa Mestesugareasca Igiena (Saloanele Igiena)

 

 

Cred ca nu exista persoana care sa nu fi apelat macar o data la serviciile oferite de renumitele saloane Igiena. Avand peste 65 de ani de traditie, saloanele Igiena reunesc peste 900 de specialisti in frumusete, in 56 de saloane de coafura, cosmetica, manichiura-pedichiura, frizerie si spa din Bucuresti.

 

Atunci cand treci pragul unuia dintre saloanele Igiena, patrunzi intr-un univers dominat de traditia bogata a 65 de ani de activitate neintrerupta, de profesionalismul angajatilor si de adevarata arta care transpare din orice serviciu oferit de celebrele saloane.

 

Renumele pentru serviciile oferite aduce dupa sine castiguri pe masura, pentru ca saloanele Igiena au inregistrat pe anul 2018 o cifra de afaceri de 28,4 milioane de RON. Spre deosebire de anul 2017, saloanele Igiena nu au avut o crestere a vanzarilor, insa au compensat la capitolul profit. Acesta a crescut cu 318% fata de anul 2017, saloanele Igiena inregistrand 852,4 mii RON.

 

Saloanele Igiena au avut o marja de profit de 3% in anul 2018.

 

Magic Smart Grup SRL (Saloanele Magic)

 

 

Saloanele Magic au o vechime mult mai mica decat saloanele Igiena, insa au reusit sa se faca remarcate prin calitatea serviciilor oferite si prin numarul mare de saloane deschise in Bucuresti. Acestea ofera servicii profesionala de manichiura, coafor, cosmetica, make-up si solar. Saloanele Magic au o echipa de profesionisti, care sunt instruiti intern de o echipa specializata de traineri.

 

Designul saloanelor este unul deosebit, plin de viata, iar preturile sunt accesibile pentru orice buzunar. Raportul calitate-pret ii evidentiaza pe piata. Produsele pe care le folosesc sunt exclusiv profesionale, iar saloanele Magic sunt definite prin trei cuvinte simple: pofesionalism, calitate si accesibilitate.

 

Afacerile merg bine si pentru saloanele Magic, chiar daca cifra de afaceri inregistrata de acestea in 2018 este cu aproape 10 milioane mai mica decat cea inregistrata de saloanele Igiena.

 

Saloanele Magic au inregistrat pe anul 2018 o cifra de afaceri de 18 milioane de RON. Spre deosebire de anul 2017, au inregistrat o crestere de 11%.

 

In ceea ce priveste profitul, saloanele Igiena au avut o pierdere de 1,7 milioane de RON, acesta fiind in scadere cu 39 de procente fata de anul 2017.

 

Saloanele Magic au avut o marja de profit de -9,9% in anul 2018.

 

Abbate Servcomexim SRL (Saloanele Abbate)

 

 

Fondat in anul 1998, grupul Abbate se numara azi printre cei mai importanti competitori in domeniul frumusetii, insumand un numar de peste 250 de angajati si un lant de 7 saloane. In cadrul saloanelor Abbate, traditia unei afaceri de familie si dezvoltarea se imbina armonios. Accentul este pus pe respectul pentru clienti si respectul dintre parteneri.

 

In ultimii ani, grupul Abbate s-a concentrat pe cresterea calitatii serviciilor si a confortului, care sa ajute la oferirea unor tratamente personalizate pe nevoile clientilor.

 

Vanzarile saloanelor Abbate sunt de ordinul milioanelor si au cunoscut o crestere substantiala. Daca in anul 2009 cifra de afaceri inregistrata de grupul Abbate era de 4,3 milioane de RON, aceasta a ajuns in anul 2018 la 15,2 milioane de RON. Astfel, saloanele Abbate sunt la o distanta destul de mica fata de saloanele Magic in ceea ce priveste cifra de afaceri. Mentionam insa faptul ca, spre deosebire de anul 2017, cifra de afaceri a cunoscut o scadere in 2018, de 8%.

 

Si in ceea ce priveste profitul grupului Abbate s-a observat o scadere (-54%), compania inregistrand 831,5 mii RON.

 

Grupul Abbate a avut o marja de profit de 5,5% in anul 2018.

 

Ingo Trade International SRL (Saloanele Gett’s)

 

 

Brandul Gett’s a fost creat in 1997 de catre Lucian Miess care, impreuna cu echipa sa, a dezvoltat o lume dedicata frumusetii. Gett’s este un veritabil trend setter in domeniul serviciilor de infrumusetare din Romania si detine saloane in diferite zone premium ale Bucurestiului (JW Marriott, Grand Hotel, Hotel Radisson Blu, InCity Residences, Bucuresti Mall, AFI Palace Cotroceni, Mega Mall, Park Lake, dar si in Cluj.

 

Excelenta vorbeste de la sine, iar calitatea serviciilor si produsele profesionale de calitate aduc castiguri pe masuraAsa cum era de asteptat, cifra de afaceri a brandului Gett’s depaseste 10 milioane de RON.

 

In 2018, Gett’s a inregistrat o cifra de afaceri de 12,6 milioane de RON, in crestere cu 18% fata de anul 2017.

 

Si in ceea ce priveste profitul, brandul Gett’s a cunoscut o crestere spectaculoasa: cu 180% mai mult fata de anul 2017. Astfel, in anul 2018 a inregistrat un profit de 141,2 mii RON.

 

Brandul Gett’s a avut o marja de profit de 1,1% in anul 2018.

 

Te-ar putea interesa si: Top 10 companii in Romania 2018!

 

RisCo a realizat acest articol utilizand serviciul SellNet - Selectii Liste si Firme. Daca si tu lucrezi intr-o industrie competitiva si te intereseaza situatia primilor jucatori, urmareste articolele noastre sau foloseste serviciul recomandat de specialistii nostri.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter, sau LinkedIN