SellNet
Contacte si Liste Firme

Accesezi date de contact ale clientilor potentiali, filtrezi firmele dupa domenii, regiuni, cifra de afaceri si multe altele. Creezi liste cu firmele de interes, le salvezi si le poti lucra direct ca intr-un mini CRM cu toate datele actualizate permanent!
SellNet Contacte si Liste Firme
3.5 mil
Firme si alte entitati
3.3 mil
Date de Contact
3.2 mil
Reprezentati Firme
145.800
Clienti Informati

Ce este SellNet?

SellNet este o platforma special conceputa pentru activitatea de Vanzari si care include toate firmele din Romania, cu date de identificare, date financiare, reprezentati ai firmelor si date de contact actualizate permanent.

SellNet a fost dezvoltata special pentru toate persoanele care lucreaza in departamentele de vanzari si a caror activitate consta in atragerea de clienti noi sau management al clientilor existenti.

Scopul SellNet ei este de a oferi un acces simplu si usor la toate firmele din Romania, sa permita alcatuirea de liste de client dupa criterii cat mai diverse si sa oferte totodata date de contact pentru stabilirea de conexiuni comerciale.

Ce este SellNet?

Ce informatii ofera SellNet?

SellNet ofera urmatoarele tipuri de informatii:
firme de tip SRL si SA: cu date de identificare, date financiare actualizate, domeniul de activitate, adresa si pozitionare geografica
alte tipuri de persoane juridice: persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, asociatii, fundatii, uniuni si institutii de stat cu date de identificare, demeniu de activitate si localizare geografica
reprezentanti ai frimelor, respectiv administratori sau directori ai firmelor in functie de disponibilitatea informatiilor
date de contact telefoane, website-uri si adrese de email, preluate doar din surse publice si actualizate in functie de disponibilitatea acestora
Ce informatii ofera SellNet?
Background gradient
Background gradient
Selectezi firme. Ai contacte. Cresti vanzarile. Simplu si usor!
Este rapid si eficient: deschizi cont si ai acces gratuit la testarea SellNet.
Deschide Cont

Facilitati SellNet - Contacte si Liste Clienti

Numar nelimitat de liste pe orice forma juridica
Poti salva oricate liste de clienti in functie de criteriile pe care le doresti. Poti face liste de firme si le poti da in lucru altor colegi.
Peste 10 Criterii de filtrare a datelor
Forma juridica, Domeniu de activitate, Judet/Regiune, Stare firma, Vechime, Cifra de afaceri, Profit, Angajati, Contacte
Informatii detaliate in pagina oricarei firme
Date financiare, date de contact: telefoane, email-uri, persoana de contact, cota de piata, competitie firma.
Gestionarea si administrarea facila a listelor
Crearea de liste personalizate de pana la 10000 de firme, partajarea acestora cu alti colegi, unificarea lor pentru sumarizarea activitatii.
Functionalitati de tip mini-CRM
Adaugarea de statusuri pe firme in functie de procesul de vanzare, contacte private, comentarii sau note si activitati in calendar.
Control complet asupra activitatii echipei
Posibilitatea de definire ca Master Account - supervizarea activitatii utilizatorilor comuni pe liste si vizualizarea activitatii din subordine.

Avantaje si Beneficii SellNet

1
Gasesti rapid clienti sau furnizori relevanti
Filtrezi firmele exact dupa criteriile care te intereseaza: domeniu, zona geografica, cifra de afaceri, numar de angajati, stare juridica.
2
Ai acces la date complete si actualizate
Vezi informatii financiare, date de contact, pozitionarea firmelor la nivel de domeniu sau si pe harta, pentru vanzarile fizice.
3
Creezi liste targetate, gata de folosit
Salvezi liste de firme in dosare, le poti edita, lucra pe ele online si exporta la nevoie (contra cost). Totul intr-o platforma simpla si intuitiva.
4
Functioneaza ca un mini CRM pentru echipa ta
Adaugi note, contacte private, marchezi statusuri si actiuni. Poti lucra individual sau in echipa, cu conturi separate si acces controlat prin Master Account.
5
Optimizezi timpul de prospectare
Nu mai pierzi ore cautand manual firme. Cu Sellnet, ai leaduri calificate in cateva secunde si te poti concentra pe contactare si conversie.
Avantaje si Beneficii SellNet

Preturi Produse Contactare si Atragere Clienti Noi

Cine foloseste SellNet?

Echipe de Vanzari
Poti identifica rapid companii relevante, poti planifica apeluri sau intalniri si poti eficientiza activitatea zilnica prin informatii precise.
Echipe de Marketing
Poti seta campanii telesales sau analiza de piata pe baze de date adaptate obiectivelor fiecarei campanii.
Firme cu CRM
Integreaza eficient informatiile verificare si actualizate despre clienti si furnizori in sistemele proprii.
Oportunitati afaceri
Este util oricarei firme care cauta parteneri sau furnizori noi si faciliteaza identificarea rapida a celor mai potrivite oportunitati.

Testimoniale Clienti RisCo

Am inceput colaborarea cu RisCo din dorinta de a putea verifica eligibilitatea noilor parteneri intr-un timp cat mai scurt.

Si, intr-adevar, timpul de furnizare al rapoartelor este unul incomparabil mai mic fata de ceea ce ofera competitorii.

Flexibilitatea si personalizarea rapoartelor obtinute, preturile foarte bune, profesionalismul si atitudinea fata de client a reprezentantului RisCo reprezinta alte avantaje pentru care recomand serviciile RisCo.
Desi colaboram cu echipa RisCo de o perioada scurta de timp, RisCo s-a dovedit un partener de nadejde pentru Smithfield Prod in prevenirea riscului de creditare, informatia primita fiind corecta si in timp util.
In ultimii ani 6 ani, platforma RisCo mi-a calauzit pasii in mediul de afaceri instabil in care profesez – firme de distributie, turism si firme producatoare din domeniul materialelor de constructii, utilajelor agricole.

Cel mai bine este sa invat din greselile altora, dar cand aceste greseli – ma refer aici de creditare clienti cu risc de insolvabilitate mare – sunt personale, fiecare pas nou in cariera este facut acum alaturi de RisCo.

Echipa companiei, prin cultura constructiva creata, ofera servicii excelente de monitorizare si alerte, fara de care nu as putea sa imi desfasor activitatile zilnice.
Avem deja peste 5 ani de când am inceput sa utilizam serviciile RISCO pentru a obtine informatii despre partenerii nostrii si alte companii cu care ne-am intersectat in activitate.

Informatia este bine structurata cu date de contact de calitate cu informatii financiare actualizate. Informatiile despre asociati sunt prezentate intr-o forma practica usor de urmarit. in plus preturile pentru servicii sunt competitive si scalabile in functie de nevoi. Poti plati pe interogare sau abonament pe perioada.

Recomandam RISCO!
Am ales RisCo pentru ca aveam nevoie de o solutie rapida, clara si completa pentru verificarea partenerilor de afaceri. Platforma a oferit exact ceea ce cautam: informatii actualizate, usor de accesat si bine structurate.
RisCo ne-a ajutat semnificativ in luarea deciziilor legate de partenerii de afaceri. Prin serviciile de verificare firme si monitorizare, am putut evita colaborari riscante si am identificat parteneri de incredere.
Rapoartele financiare, scorurile de risc si notificarile automate ne-au ajutat sa economisim timp si sa reducem riscurile.
Cel mai mult apreciem profesionalismul si promptitudinea echipei RisCo si in special a consultantului de produs. De fiecare data când am avut intrebari sau soliciari, am primit raspunsuri rapide, clare si solutii eficiente.
Este reconfortant sa colaborezi cu o echipa care pune accent pe comunicare si care chiar isi respecta clientii. Se simte implicarea si dorinta sincera de a ajuta – iar asta face diferenta.
RisCo este, din punctul nostru de vedere, o platforma esentiala pentru orice profesionist care are nevoie de informatii rapide si de incredere despre partenerii de afaceri.
Platforma se poate caracteriza prin:
-Usurinta in utilizare – interfata intuitiva face navigarea simpla si rapida
-Informatii actualizate si relevante
-Fiabilitate

O recomandam cu incredere tuturor celor care doresc sa lucreze eficient si informat!
We are customer of Risco for a long time in a Credit Risk area;

Risco is the best data provider for Romanian Market;

Risco helped a lot in our business;

The Risco Team is very professional and always helps to our Team.

Big Expertise; High professionalism; Excellent Analysis.
Risco este instrumentul potrivit pentru gestionarea optima a unei asigurari de credit comercial.
Folosesc RisCo de 6 ani pentru informarea legata de evolutia partenerilor existenti sau pentru situatia cand mai semnam contracte cu clienti noi.
Firma noastra are acces la serviciile RisCo din 2018. Am ales RisCo pentru monitorizarea solvabilitatii si a riscului de insolventa a clientilor si pentru evaluarea potentialilor clienti. RisCo ne-a ajutat sa prevenim situatii ce ar fi dus la neincasarea unor debite. Comunicarea excelenta cu echipa RisCo este un punct forte. Un sprijin pentru stabilitatea afacerii noastre, preventie financiara si instrumente de lucru facile.
Platforma Risco ne-a oferit acces rapid si clar la informatii esentiale despre partenerii de afaceri. Transparenta si acuratetea datelor ne-au ajutat sa luam decizii informate si sa reducem riscurile in colaborarile comerciale
Sunt foarte multumit de serviciile oferite de aceasta companie de analiza a riscului financiar. Echipa lor profesionista si experimentata ne-a ajutat sa identificam si sa gestionam riscurile financiare majore, permitându-ne sa luam decizii informate si sa protejam afacerea noastra. Recomand cu incredere!
Colaboram cu Risco de mai bine de 8 ani. Interfata platformei este foarte intuitiva, iar la volumul nostru de lucru, usurinta exploatarii ei ne-a fost mereu de ajutor.
Deschidere catre client, comunicare rapida si eficienta, promptitudine, abordare constructiva.
Suntem recunoscatori pentru acest parteneriat pe care l-am cultivat in decursul timpului si speram ca serviciile si raportul calitate/pret sa ramana unul care sa
permita continuarea colaborarii si pe viitor.
Este un serviciu extrem de important in activitatea noastra, un instrument de lucru pe care orice agent economic ar trebui sa il aiba la un click distanta.
Multumim Echipei Risco.