Din secretele unui CEO cu carisma

Din secretele unui CEO cu carisma

Potrivit publicatiei Bloomberg, 8 din cele 10 afaceri noi, de pe piata, esueaza in primele 18 luni de la lansare. Exista anumite caracteristici pe care le intalnim la un CEO care aduc valoare sustinuta in cresterea unui business mediu sau mic.

 

1. Nivel inalt de optimism

Daca tu nu crezi in tine si in  afacerea ta, cine o va face? Daca vrei sa ii convingi pe investitori sa iti dea bani, angajeaza oameni extraordinari! Acestia ii vor atrage pe oamenii potriviti care sa iti testeze noul produs! 

2. Skill-uri variate

Viata unui antreprenor are suisuri si coborasuri. Trebuie sa se ocupe de multe lucruri si sa cunoasca nevoile oamenilor cu care lucreaza. Situatiile neprevazute prin care treci in business te fac sa ai o capacitate de adaptabilitate foarte mare! 

3. Abilitatea de a jongla 

Nu poti sa ridici un business daca tu esti singurul care ia decizii.

Angajeaza oameni pe care sa ii inveti cat mai multe, apoi da-le sansa de a se implica pentru a avea rezultate personale! Nu lasa ego-ul tau sa stea in calea ideilor oferite de altii. 

4. O propozitie de valoare

Sa ai o viziune puternica nu este indeajuns. La cum este lumea de astazi, trebuie sa fii capabil sa articulezi ce iti doresti, in 90 de secunde sau mai putin! Trebuie sa iti cunsoti foarte bine produsele si cum sa le vinzi. Clientii nu te vor aprecia daca nu vor simti implicarea pe care o ai in afacerea ta. 

5. Carisma

Ai nevoie de oameni care sa creada 110% in compania ta. Problema este ca nu multe startup-uri isi permit sa ofere un salariu convenabil pentru a sustine aceasta loialitate. Pentru asta vei avea nevoie de multa personalitate!

Aduna-i pe oameni in jurul unui scop, apreciaza-i si gaseste modalitatea prin care sa le arati ca munca poate fi amuzanta. 

6. Obsesia pentru client

In lumea de astazi, produsul tau este atat de bun ca serviciul si beneficiile care il sustin. Experienta pe care o oferi clientului este cea mai importanta si singura impresia care conteaza si il va face sa se intoarca la tine. Din ADN-ul companiei tale nu trebuie sa lipseasca atentia indreptata spre client.

 

Un business  de succes se construieste cu incredere si rabdare, fara a neglija interesele clientilor.

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter, sau LinkedIn!  

 

Sursa: Inc.com

Traducere: Diana Petroiu