Cum să gestionezi cu succes un hotel în 2022?

Cum să gestionezi cu succes un hotel în 2022?

Gestionarea unui hotel cu toate activitățile pe care acesta le include nu este ușoară. Managementul și operațiunile hotelului sunt complexe, cu multe dependențe și părți interconectate. Managerii hotelului ar trebui să fie excelenți în gestionarea timpului, schimbarea contextului și rezolvarea problemelor. Într-o oră, poți trece de la plecarea unui oaspete nemulțumit la curățenia camerelor, analizarea cererilor de servicii pentru oaspeți, gestionarea unei urgențe sanitare, interviu cu un potențial manager de recepție și revizuirea celui mai recent raport de gestionare a veniturilor. Cu toate acestea, cum se poate gestiona eficient un hotel?

Folosește-te de tehnologie

Tehnologia din sectorul hotelier continuă să avanseze rapid, iar beneficiile oferite de un soft hotelier sunt numeroase. Software-urile de management hotelier rămân o necesitate pentru hotelierii care doresc să-și îmbunătățească afacerea. Cu software-ul, operatorii își pot optimiza procesele administrative și își pot îmbunătăți sistemul de management hotelier în general.

Cheia pentru a profita de avantajele unui sistem eficient de software de management hotelier este selectarea celui potrivit pentru proprietatea deținută. Este esențial să știi exact ce este această tehnologie de management hotelier și de ce este important să o implementezi în hotel. 

Acordă atenție sporită părerilor oaspeților

Dacă ai stabilit deja canalele bune de comunicare între oaspeți și hotel (prin aplicații interne, software de management sau linii telefonice), va fi mai ușor să asiști la nevoile lor și să le urmezi până când aceștia sunt mulțumiți. Cu cât este mai mare hotelul, cu atât este mai necesar un protocol de acțiune, care să răspundă eficient cerințelor oaspeților și să optimizeze totodată timpul.

În cele din urmă, fiecare experiență trăită de clienți poate fi utilizată pentru a îmbunătăți îngrijirea viitorilor oaspeți. Toate sugestiile de îmbunătățire, toate dezacordurile care sunt înregistrate, toate opiniile clienților sunt o oportunitate de a îmbunătăți serviciile furnizate. Nu le trece cu vederea!

Clienții au nevoie de toate detaliile afișate într-un mod cât mai transparent, iar aici includem și ca aceștia să știe cu exactitate ce program receptie hotel există, mai ales pentru situațiile ce pot apărea târziu în noapte, de exemplu. Oaspeții au nevoie de siguranță, iar aceasta include ca la recepția unității se află în permanență cineva. Cu toate acestea, este important ca fiecare proprietar să mențină la vedere orarul de funcționare al hotelului. 

Rămâi informat despre tendințele industriei

A fi la curent cu cele mai recente tendințe hoteliere este vital pentru cei care lucrează în industrie, din mai multe motive diferite, cel mai important fiind capacitatea de a satisface așteptările clienților.

Pe măsură ce noile tendințe apar și odată cu ele iau naștere și cele mai recente tehnologii, procesele și procedurile devin comune, oaspeții hotelului încep să anticipeze și să se aștepte la aceste lucruri. În același timp, hotelurile care nu țin pasul cu tendințele industriei pot părea în urmă, iar acest lucru înlătură viitorii clienți.

Oaspeții apreciază experiența avută în hotel, mai presus de orice și vor fi, de obicei, mai mult decât fericiți să se uite în altă parte dacă nu îndeplinești cerințele lor.