Cele mai eficiente tactici de marketing pentru promovarea brandurilor

Cele mai eficiente tactici de marketing pentru promovarea brandurilor

Un brand este un fel de „chip” a unei companii, în spatele căreia se ascund realizările științifice și tehnice, caracteristicile unui produs sau serviciu, proprietățile practice și domeniul său de aplicare. Un potențial client vede reputația companiei, calitatea, fiabilitatea și recunoașterea în marcă. Actualmente, nu este suficient să creezi un anumit produs care să fie superior concurenților în ceea ce privește parametrii tehnici sau operaționali- este necesar să obții recunoașterea mărcii și acceptarea subconștientă de către potențialii clienți.

1.Email marketing

Marketingul prin email este o modalitate de a promova produse sau servicii prin buletine informative prin email. O campanie de email marketing este un instrument media digital de top care nu numai că poate atrage și păstra clienții, ci și poate crește loialitatea brandului. O strategie de de email marketing bine gândită vă permite să atingeți multe obiective diferite pe termen lung și pe termen scurt. De exemplu: crește notorietatea brandului, crește vânzările, rulează trafic pe site-ul web etc.

2.Campanii Pay-per-click

Campaniile PPC reprezintă un model de publicitate online în care agenții de publicitate difuzează anunțuri pe o platformă precum Google Ads și plătesc o taxă de fiecare dată când cineva face click pe el. PPC îți oferă oportunitatea de a ajunge la public într-un moment în care acesta caută o afacere ca a ta, obținând în același timp informații despre performanța anunțului pentru a ajuta să îmbunătățești eficiența acestuia în timp. Datorită acestor informații se poate efectua procesul de optimizare ROAS prin intermediul analizei metricilor. 

3.Articole PR

Această metodă implică plasarea articolelor de referință pe site-uri specializate. Prin texte utile, puteți cuceri reprezentanții publicului țintă și o faceți discret. Prin intermediul acestui fel de campanie PR, poți forma atitudinea corectă a consumatorului față de companie, produsele și serviciile sale, precum și să crești gradul de conștientizare a mărcii și să îmbunătățești semnificativ reputația brandului. Astăzi, blogurile, forumurile, portalurile de informații și alte surse autorizate sunt din ce în ce mai folosite pentru a satisface nevoile consumatorului.

4.Social media marketing

În zilele noastre, este greu de imaginat un brand care să nu apară pe rețelele de socializare. Oamenii petrec mult timp pe resurse precum Instagram, Twitter, YouTube, Facebook și sunt bucuroși să se aboneze la comunitățile care îi interesează. Ei țin evidența celor mai recente știri și doresc să primească în mod regulat informații proaspete și actualizate. De asemenea, în unele rețele de socializare sunt disponibile campanii de publicitate cu drepturi depline.Prin urmare, companiile sunt încurajate să folosească diverse instrumente SMM pentru a-și atinge obiectivele strategice.

Nu este suficient să introduci o serie de măsuri pentru ca afacerea să se dezvolte. Este necesară monitorizarea și analizarea performanței acesteia înainte și după aplicarea unei anumite metodologii. Promovarea brandului este un proces consumator de timp care necesită monitorizare și urmărire constantă a rezultatelor. O abordare competentă a acestui proces va oferi brandului clienți, iar afacerii profit și creștere.