Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.
“Vânzător sau Învins” este un training care poartă participanţii prin cei 10 paşi ai procesului de vânzare, oferind la fiecare etapă informaţii şi tehnici relevante, practice şi uşor de aplicat. Nivelul şi provocările trainingului pot fi ajustate de trainer pentru a fi provocatoare pentru nivelul de pregătire şi înţelegere al grupului.
În cadrul trainingului participanţii sunt într-o competiţie permanenta, fiind provocaţi la fiecare etapă să fie creativi, să împărtăşească, să iasă din zona de confort. Fiecare etapă are o miză care se poate transforma în puncte, punctele oferind posibilitatea participanţilor să “cumpere” module bonus la alegere în cadrul trainingului, dintr-o vitrină de “ trofee” pusă la dispoziţie de către trainer.
Principiul de predare este unul construit în jurul exemplelor relevante, adaptate la domeniul de activitate al participanţilor. În cadrul şedinţelor de debriefing sunt analizate şi fixate tehnici şi cunoştinţe specifice, trainerul împărtăşind din experienţă proprie sau prezentând moduri de lucru rafinate din activitatea acestuia.
Programul este un “focus experienţial learning”, acesta combină elementele punctuale şi relevante de teorie cu exerciţii specifice, jocuri de rol precum şi alte tehnici inedite, pentru a asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici vânzări, comunicare şi persuasiune. Facilitează mai bună înţelegerea a rolului individual în echipa şi ajuta la creşterea coeziunii de grup. Programul propune totodată căi pentru identificarea şi analiza obiecţiilor şi propune construirea unor noi abordări în rezolvarea acestora.
Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de vânzări şi relaţionare comercială. Trainingul este totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.
Prin simularea situaţiilor specifice activităţii curente a participanţilor, în cadrul şedinţelor de debriefing, trainerul foloseşte tehnici avansate de coaching cu scopul de a:
Facilita înţelegerea complexităţii procesului de vânzare şi a etapelor care îl constituie şi identificarea activităţilor şi acţiunilor specifice fiecărei etape.
Asigura dobândirea de noi deprinderi şi tehnici de vânzări, comunicare şi persuasiune.
Conduce la înţelegerea rolului individual în echipa şi la creştea coeziunii acesteia.
Identifică şi analiza obiecţiile din procesul de vânzări, facilitând lucrul cu portofoliului de obiecţii specific.
Antonio este un Trainer şi un Vânzător autentic. Cunoştinţele şi tehnicile de vânzări prezentate în trainingurile lui sunt, în mare măsură, experienţe personale, rafinate creativ în timp, pentru a fi aduse la forma lor cât mai simplă, esenţială. Antonio crede în filonul nealterat al vânzării autentice, neşlefuite, pe care, ca un culegător de artă, îl caută şi îl provoacă în interacţiunile zilnice, pentru a extrage din el adevăruri originale şi tehnici capabile să inspire performanţă. Este un om curios, iar această stare de căutare îi oferă şansa ca fiecare training să fie o poveste unică, construită alături de cei care participă la ea, deschisă oricărui deznodământ. Antonio îşi leagă experienţa de Vânzător de primii paşi în viaţă, ca un bagaj fundamental, pe care l-a rafinat ulterior în cei peste 19 ani de performanţă în Vânzări, împletiţi cu 12 ani de activitate în recrutarea şi coordonarea de echipe comerciale şi de marketing. Cu mai bine de 12 ani în urmă, a început să le împărtăşească celorlalţi din expertiza sa, activând peste 5 ani ca trainer intern pentru companiile unde îşi desfăşura activitatea, urmaţi de alţi 7 ani de activitate ca trainer acreditat. În această ultimă postura, Antonio a dezvoltat şi livrat mai multe proiecte complexe de training aşa cum sunt şi “Vânzător sau Învins!” şi “De la Agora la Pitagora”, dedicate vânzărilor şi respectiv customer service-ului, pe care Antonio le propune tuturor celor care aleg să îşi dezvolte cariera alături de Creative Business Management.