Required documents
Clientii pentru care veniturile sunt raportate la ANAF: Fara documente de venit (doar semnarea Acordului de interogare a bazei de date a ANAF). In cazul veniturilor din salarii pentru care din informatiile de la ANAF nu se poate determina perioada contractului de munca (determinata sau nedeterminata), BCR poate solicita suplimentar un document eliberat de angajator. In cazul in care veniturile curente sunt mai mari cu peste 20% fata de veniturile din anul anterior, pot fi solicitate documente suplimentare, in functie de motivul declarat privind cresterea salariala. Clientii pentru care veniturile din salarii nu sunt raportate la ANAF vor prezenta Adeverinta de salariu (doar daca nu incaseaza salariul in cont BCR). Clientii cu venituri din pensie: Decizia de pensionare definitiva. Talon de pensie recent sau extras de cont curent de la alta banca (doar daca pensia nu este raportata la ANAF sau nu se incaseaza in cont la BCR. In plus, pentru refinantarea imprumuturilor acordate de alte banci: Un document care sa cuprinda numarul contului curent (in format IBAN) in care va fi rambursat imprumutul. Un document (contract/contracte de credit si actele adtionale, adresa banca, etc) din care sa reiasa: tipul imprumutului, valuta imprumutului, data acordarii, soldul creditului/limita de credit acordata in cazul cardurilor de credit sau overdraft, daca aceste informatii sunt disponibile in raportul obtinut de la Biroul de Credit S.A nu mai este necesara prezentarea documentului.