Cea mai buna metoda de a capta atentia potentialilor clienti este SMS-ul! Ai primit vreodata un SMS si nu l-ai citit? In schimb, cate reclame online ai ignorat?
Marketingul prin SMS este o modalitate excelenta de a interactiona cu clientii potentiali si de a construi o relatie de incredere.
Cuprins
Faptul ca utilizatorii sunt in mod constant conectati la telefoanele lor mobile face ca Marketingul prin SMS sa fie o modalitate excelenta de a obtine leaduri. SMS-ul este unul dintre cele mai accesibile mijloace de marketing disponibile, cu costuri foarte reduse si o rata de recuperare a investiei impresionanta.
Are o acoperire universala, accesand si clienti fara conexiune la internet, un avantaj urias in fata altor strategii de marketing digital. Nicio alta platforma de publicitate nu poate garanta ca mesajul tau va fi citit de potentialii clienti asa cum o poate face SMS-ul.
Clientii pot ignora cu usurinta o notificare push, o reclama pe Google, Facebook sau Youtube, iar e-mailurile sunt rareori deschise. In schimb, 98-99% dintre mesajele SMS sunt deschise in maxim 3 minute de la primire. Cu o asemenea rata de deschidere ai facut deja primul pas pentru generarea de leaduri: ai captat atentia utilizatorului.
Campaniile de generare de lead-uri prin SMS mai au un beneficiu: puterea de decizie e in mainile clientului. Clientii raspund mai des si mai repede la mesajele text decat la apelurile telefonice.
De asemenea, sunt usor de conectat cu alte campanii de marketing. Campaniile radio, TV, panourile publicitare pot contine un call to action de tipul „Trimite DA prin SMS la 18XX si vei primi un voucher in valoare de 50 ron” sau „Aboneaza-te la [brand] prin SMS la 17XX si vei primi oferte exclusive”. In magazinele fizice poti plasa coduri QR care, odata scanate cu telefonul, trimit clientilor un SMS cu un cod de reducere pentru online sau pentru urmatoare sesiune de shopping in magazin. Poti trimite prin SMS linkuri scurte catre pagini unde utilizatorul se poate abona la newsletter sau poate da follow unei pagini de Facebook, unui canal de pe Youtube.
Plaseaza pe website pop-uri cu discounturi si oferte pentru cei care se aboneaza prin SMS. Nu uita sa incluzi si un link cu termeni si conditii in pagina de abonare si sa mentionezi cum se pot dezabona. Promoveaza campania si pe retelele de socializare sau alte canale de marketing.
Plaseaza optiunea de abonare prin SMS in formularele „call back” („Lasa un mesaj si te vom contacta noi”). Atentie, optiunea nu trebuie sa fie bifata by default.
Organizeaza un concurs / tombola prin SMS si promoveaza-l pe toate canalele.
Lanseaza o campanie de mobile advertising pe bazele de date ale operatorilor GSM. În parteneriat cu Vodafone si Orange Romania, SendSMS poate realiza campanii SMS pe baza de date de clienti a operatorilor, segmentata si filtrata dupa criteriile specificate de tine. Clientii respectivi si-au dat in prealabil acordul pentru a primi oferte de la terte parti. Nu uita sa oferi intotdeauna optiunea de dezabonare.
Orice tip de afacere poate beneficia de avantajele unei campanii de Marketing prin SMS pentru a atrage clienti potentiali. Iata cateva exemple: banking & financiar, imobiliare, fitness & wellness, beauty & fashion, medicina, organizatori evenimente, retail, HoReCa, asigurari.
Am mai scris pe blog despre unele dintre aceste industrii si am oferit recomandari personalizate. Arunca o privire pe:
Vrei sa lansezi o campanie de generare de lead-uri? Nu ezita sa ne contactezi!