Care sunt diferențele cheie între 2-WaySMS și One-Way SMS? Care sunt avantajele și dezavantajele celor două tipuri de campanii SMS? Când să folosesc SMS-uri unidirecționale și când Bidirecționale? Care îmi asigură o rată mai mare de conversie?
În cele ce urmează, îți vom răspunde la toate aceste întrebări.
Atât campaniile 2-WaySMS, cât și cele One-Way SMS au plusuri și minusuri. De fapt, servesc unor scopuri diferite, prin urmare nu putem discuta întocmai de avantaje și dezavantaje.
Să le luăm pe rând…
Campanii SMS unidirecționale (One-Way SMS) – Caracteristici
Când să folosești SMS-uri unidirecționale?
Există momente când este logic și chiar indicat să folosești SMS-uri unidirecționale: campaniile de informare, campaniile de brand awareness.
Instituțiile de învățământ, guvernamentale, precum și cele financiare, folosesc adesea acest tip de mesaje text. De exemplu, dacă o școală dorește să anunțe un eveniment special, SMS-ul unidirecțional, cu un link către pagina evenimentului, este cel mai bun mod de a face acest lucru. Sau dacă o instituție bancară vrea să anunțe indisponibilitatea serviciului e-banking într-un anumit interval orar, notificările prin SMS sunt cea mai bună soluție. Astfel, te asiguri că mesajul tău va fi citit de toată lumea, căci telefonul mobil e mereu la îndemâna noastră.
De asemenea, în e-commerce se rulează adesea campanii SMS-uri unidirecționale pentru a anunța oferte și reduceri. SMS-ul clasic poate conține un link scurt către pagina cu oferte, iar cel Rich Media (RCS Business) poate conține și carusele cu imagini, butoane cu linkuri către magazinul online.
Campanii SMS Bidirecționale (2-WaySMS) – Caracteristici cheie
Când să utilizezi SMS-urile bidirecționale?
2-WaySMS este extrem util în serviciile tip self-care (telecomunicații, banking), campanii de marketing e-commerce, concursuri și tombole, programări consultații, rezervări, înscrieri la cursuri sau evenimente.
Imaginează-ți câți bani și timp economisești oferindu-le clienților un răspuns automatizat:
Și-acum, imaginează-ți câți oameni ar trebui să angajezi, câți bani ar trebui să investești pentru a oferi aceste servicii…Îți vei scuti angajații de munca minuțioasă și repetitivă și le vei oferi timp pentru acțiunile cu adevărat importante – probleme complexe, clienți nemulțumiți, dezvoltarea afacerii.
Cu sendSMS poți lansa campanii SMS bidirecționale cu reguli de validare/invalidare a fiecărui SMS recepționat, conectivitate client prin protocoale HTTP sau SMPP, multiple tehnologii integrate (SMS, link scurt, QR code). Toate acestea de pe platforma noastră online securizată, accesibilă de pe orice dispozitiv, 24/7. Beneficiezi de suport gratuit în setarea campaniei. Și ai valabilitate nelimitată a creditului achiziționat.
Cu ajutorul campaniilor SMS Bidirecționale / 2-WaySMS economisești timp, bani și comunici eficient cu actualii sau potențialii tăi clienți. Trimiți mesaje în masă și colectezi răspunsuri ușor, rapid și eficient.