Despre acest curs

Despre curs

Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.

Ascute-ți condeiul! E timpul să-ți rafinezi stilul de scriere.

Ești creator de conținut? Ai experiență de cel puțin un an în copywriting, content writing, PR sau content marketing? Atunci ești omul potrivit să iei parte la workshopul intensiv de copywriting și content writing susținut de Cătălin Ionașcu!

Fie că postezi pe rețelele sociale, scrii pe blogul companiei, creezi website-uri, ești vlogger sau faci campanii de email marketing și PPC marketing, ai de-a face cu scrisul. De aceea, orice marketer care se luptă zilnic cu procesul de creație are nevoie de feedback-ul și susținerea din partea unui specialist extern.

Dacă vrei mai multe rezultate din partea textelor tale, workshopul de copywriting și content writing poate fi alegerea potrivită.

Important!

Cursul are în proporţie de peste 80% exerciţii practice. Pentru a-ţi eficientiza munca şi a avea acces la cât mai multe informaţii pentru research, este recomandat să vii cu propriul LAPTOP.

Nivel de pregătire: intermediar

Pentru a asigura o experienţă relevantă fiecărui participant, numărul de locuri este limitat la 5.

REDUCERI: 10% reducere pentru participanţii la curs Iniţiere în Copywriting şi Content Writing. 

* Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA. 

Costul include:

  • Suportul de curs şi materialele necesare
  • Diplomă de participare emisă de Creative Business Management
  • Feedback şi îndrumare din partea trainerului, în urma cursului, pentru fiecare participant
  • Înscrierea pe un grup secret de Facebook, dedicat foştilor participanţi ai cursului
  • Acces la resurse şi evenimente din domeniul marketing online / content writing

 

 

Agenda cursului

Ziua 1: Sâmbăta; Program: 10:00 – 16:00

  • Încălzirea.
  • Vom începe cu o scurtă recapitulare a informațiilor predate la cursul de inițiere în Copywriting și Content Writing, urmată de un exercițiu de scriere.
  • Simularea etapelor de creație a unei campanii de promovare online.
  • Fiecare cursant va primi pe hârtie exercițiile acestei simulări. În total sunt 7 exerciții care se vor desfășura pe tot parcursul zilei. Studiul de caz – brandul pentru care se va efectua această campanie - va fi exemplul propriu al fiecărui participant: compania la care lucrează, clientul pentru care lucrează (dacă este freelance writer sau copywriter într-o agenție), proiectul personal sau organizația din care face parte. Participanții care nu dețin un studiu de caz propriu vor primi unul din partea facilitatorului.
  • Etapele simulării sunt: conceptul și mecanismul campaniei, declarație de valoare, headline, newsletter copy, Facebook & Instagram ad copy, Google Ad banner copy.
  • Fiecare exercițiu va fi însoțit de exemple și sfaturi din partea facilitatorului.
  • Concluzii. Ne asigurăm că nimeni nu pleacă acasă cu informații neclare, cu întrebări fără răspuns și fără să apară în selfie-ul de final cu echipa. : )

Ziua 2: Duminica; Program: 10:00 – 15:00

  • Încălzirea.
  • Vom începe ziua cu o cafea și, bineînțeles, un exercițiu de scriere creativă. De data aceasta, vom scrie în echipă.
  • Simularea unui plan de conținut.
  • Fiecare cursant va primi pe hârtie exercițiile acestei simulări. În total sunt 5 exerciții care se vor desfășura pe tot parcursul zilei. La fel ca în ziua anterioară, studiul de caz va fi brandul la care lucrează fiecare cursant, respectiv un brand oferit de facilitator celor care nu au caz propriu.
  • Etapele simulării sunt: definirea scopului general al activității de content marketing; stabilirea KPI-urilor de conținut aferenți scopului; definirea audienței, a normelor de limbaj și a mesajelor cheie; identificarea interogărilor cheie de educare și investigație de interes pentru audiență; întocmirea unui plan de conținut compus din: articole de blog / postări pe vlog, postări Facebook & Instagram.
  • Fiecare exercițiu va fi însoțit de exemple și sfaturi din partea facilitatorului

 

 

 

Tip Curs
Initiere

Traineri la acest curs

Trainer
Ionașcu Cătălin
Trainer

Dintotdeauna pasionat de scris, Cătălin a „creat” primul său text la vârsta de 7 ani și de atunci nu s-a lăsat de acest obicei. A ales drumul marketing-ului online în 2011, iar din 2017 a înființat agenția Romanian Copywriter, una din cele mai competitive agenții specializate exclusiv în redactare de conținut din România. Portofoliul lui Cătălin cuprinde peste 250 de companii românești și internaționale și peste 600 de ore de training în domenii precum marketing online, copywriting și content writing.

Au mai ramas 2 locuri disponibile.
Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron cu TVA
1 zile si 2 ore ramase

Curs organizat de CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Adresa: MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 4, CALEA ŞERBAN VODĂ, NR.44
Vezi mai mult despre firma Acceseaza Firma
Review Firma
0.00
0 review-uri
5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Informatii de Contact

Liliana Catrinoiu
Telefon: 0743 183 353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Mentiuni:

https://cursuri-creative.ro/comunicare/workshop-copywriting

Distribuie acest curs

Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron cu TVA
1 zile si 2 ore ramase
Inscrie-te
Metoda de plata organizator
Plata Op
Plateste cu cardul prin RisCo.ro
Dupa inscrierea ta la acest curs, poti plati cu cardul participarea ta direct pe RisCo.ro