Felicitări! Ai ajuns în următoarea etapă a comunicării și vrei ca toată lumea să știe acest lucru. Comunicarea cu presa presupune reguli diferite și poate părea, din exterior, complicat. Timpul și disponibilitatea jurnalistului în a prelua informațiile trimise de tine sunt reduse. Trebuie să știi exact ce vrei să comunici și cum să o faci, dacă vrei ca brandul tău să fie menționat într-o știre de presă.
La finalul acestui modul poți lua o decizie informată asupra tipului de știri care pot deveni o atracție pentru presă, dar și ce bugete ar trebui să aloci pentru o strategie care implică publicarea de advertoriale.
Acest modul face parte din cursul Comunicare digitală şi poate fi urmat separat de acesta.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
În modulul de comunicare cu presa vom învăța, în primul rând, că există două tipuri de articole. Cele plătite (denumite advertoriale și semnalizate cu P) și cele neplătite, generate de comunicatele de presă furnizate de organizație. În plus,
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.