De la cel mai înalt nivel al ierarhiei unei companii, până la membrii echipelor de lucru dintr-o companie pare a fi o distanță foarte lungă. Pe acest lung drum al comunicării, multe dintre mesajele importante își pierd însemnătatea, iar straturile ierarhiei corporatiste devin tot mai îndepărtate. Acest curs este creat pentru personalul de resurse umane sau de comunicare internă, care are rolul de a fideliza și crea engagement în rândul angajaților.
Cu ajutorul unor tehnici simple, ușor de înțeles, echipa de comunicare internă va putea folosi formule de comunicare eficiente în raport cu toate tipurile de angajați.
Cursul prezintă un set de principii simple și modalități de implementare a acestora, astfel încât angajații să înțeleagă mai ușor sarcinile ce le sunt alocate și valorile companiei.
ATENŢIE! Acest curs se livrează EXCLUSIV pentru proiecte ÎN HOUSE, pentru o grupă de minim 6 persoane sau echivalentul sumei.
În preţul cursului sunt incluse:
*Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA la preţul afişat.
1. Care este rolul unui copywriter de comunicare internă
2. Cum începem o conversație? Indentificarea modelului unor mini comunități, cu preocupări și interese diferite. Prin alegerea tone of voice-ului potrivit, a metodei si a materialului de comunicare potrivit, copywriterul educă, formează sau temperează asteptarile angajatilor prin alinierea lor la directiile companiei, nevoile si obiectivele de business vizate.
3. Definirea mesajelor organizaționale și a planului editorial. Setarea RUTINEI conversaționale și a tonului.
4. Tipuri de conținut în funcție de nevoile publicului - Email, Newsletter intern, Grupuri interne de discuţii, Informări
5. Conținut grafic și video pentru comunicarea internă. Platforme și resurse de comunicare vizuală.
6. Cuvinte care vând. Reguli de neuromarketing în comunicarea internă.
Cursul se adresează persoanelor cu funcții de comunicare în companii de dimensiuni mari și medii
La finalul acestui curs vei înțelege mai bine detaliile care stau la baza unei comunicări eficiente cu angajații. Scopul acestui training este să ne arate că, prin alegerea cuvintelor, putem determina o acțiune în rândul unui grup de persoane.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.