Despre acest curs

De la cel mai înalt nivel al ierarhiei unei companii, până la membrii echipelor de lucru dintr-o companie pare a fi o distanță foarte lungă. Pe acest lung drum al comunicării, multe dintre mesajele importante își pierd însemnătatea, iar straturile ierarhiei corporatiste devin tot mai îndepărtate. Acest curs este creat pentru personalul de resurse umane sau de comunicare internă, care are rolul de a fideliza și crea engagement în rândul angajaților. 

Cu ajutorul unor tehnici simple, ușor de înțeles, echipa de comunicare internă va putea folosi formule de comunicare eficiente în raport cu toate tipurile de angajați. 

Cursul prezintă un set de principii simple și modalități de implementare a acestora, astfel încât angajații să înțeleagă mai ușor sarcinile ce le sunt alocate și valorile companiei.

ATENŢIE! Acest curs se livrează EXCLUSIV pentru proiecte ÎN HOUSE, pentru o grupă de minim 6 persoane sau echivalentul sumei. 

În preţul cursului sunt incluse:

  • Suportul de curs și materialele necesare 
  • Taxa de examinare 
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management 
  • Sesiune de E-coaching - suport oferit pe email de către trainer fiecărui cursant în ceea ce privește aplicarea tehnicilor învățate, rezolvarea problemelor întâmpinate.  

 

*Pentru companiile plătitoare de TVA se adauga TVA la preţul afişat.

 

Agenda cursului

 

1. Care este rolul unui copywriter de comunicare internă

 

  • Cunoaște mesajul organizației și strategia de comunicare internă
  • Este implicat în crearea și comunicarea mesajului
  • Cunoaște publicul căruia se adresează
  • Traduce mesajul corporatist într-o formă ușor de înțeles pentru public
  • Joacă rolul unui jurnalist. Identifică subiecte interesante care servesc mesajului
  • organizațional și creează titluri și conținut prin care evidențiază punctele forte ale corporației
  • Creează și segmentează comunități ale publicului intern și produce conținut relevant pentru acesta

2. Cum începem o conversație? Indentificarea modelului unor mini comunități, cu preocupări și interese diferite. Prin alegerea tone of voice-ului potrivit, a metodei si a materialului de comunicare potrivit, copywriterul educă, formează sau temperează asteptarile angajatilor prin alinierea lor la directiile companiei, nevoile si obiectivele de business vizate. 


3. Definirea mesajelor organizaționale și a planului editorial. Setarea RUTINEI conversaționale și a tonului. 

4. Tipuri de conținut în funcție de nevoile publicului -  Email, Newsletter intern, Grupuri interne de discuţii, Informări

5. Conținut grafic și video pentru comunicarea internă. Platforme și resurse de comunicare vizuală.

6. Cuvinte care vând. Reguli de neuromarketing în comunicarea internă.

 

Profil cursant

Cursul se adresează persoanelor cu funcții de comunicare în companii de dimensiuni mari și medii 

  • Managerilor de proiect 
  • Departamentelor de comunicare internă 
  • Departamentelor de resurse umane
  • Liderilor de echipă
  • Persoanelor care vor să schimbe rutina conversației în compania în care activează

 

Obiectivele cursului

La finalul acestui curs vei înțelege mai bine detaliile care stau la baza unei comunicări eficiente cu angajații. Scopul acestui training este să ne arate că, prin alegerea cuvintelor, putem determina o acțiune în rândul unui grup de persoane. 

  • Vei înțelege resorturile emoționale ale grupurilor de oameni 
  • Vei ști să alegi cuvinte cheie care determină acțiuni concrete 
  • Vei putea să faci un plan de comunicare cu angajații 
  • Vei ști să măsori rezultatele acțiunilor tale 
  • Vei înțelege cât de important este feedback-ul și cercetarea în procesul de comunicare 
  • Vei avea la îndemână resurse de comunicare vizuală, care vor crește eficiența mesajului tău 
  • Vei înțelege cum poți crește nivelul de interacțiune între angajați prin folosirea unor mesaje puternice 
Tip Curs
Initiere

Traineri la acest curs

Manager al Agenției Creative Communication
Preda Bianca
Manager al Agenției Creative Communication

Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro. 

Au mai ramas 6 locuri disponibile.
Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron fara TVA
27 zile si 12 ore ramase

Curs organizat de CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Adresa: MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 4, CALEA ŞERBAN VODĂ, NR.44
Vezi mai mult despre firma Acceseaza Firma
Review Firma
0.00
0 review-uri
5 stele
(0)
4 stele
(0)
3 stele
(0)
2 stele
(0)
1 stele
(0)

Informatii de Contact

Liliana Catrinoiu
Telefon: 0743.183.353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Mentiuni:

https://cursuri-creative.ro/cursuri/copywriting-pentru-comunicare-interna

Distribuie acest curs

Inscrie-te acum la acest curs!
Pret Curs
850 00
Ron fara TVA
26 zile si 12 ore ramase
Inscrie-te
Metoda de plata organizator
Plata Op
Plateste cu cardul prin RisCo.ro
Dupa inscrierea ta la acest curs, poti plati cu cardul participarea ta direct pe RisCo.ro