Dacă vocea ta e unică, atunci influencerii nu pot fi decât o portavoce pentru tine. Deținătorii unor comunități mari de urmăritori, ei te vor ajuta să ajungi mai repede la publicul tău și îți vor traduce mesajul pe înțelesul audienței lor.
Timp de 6 ore vei învăța cum faci selecția influencerilor în funcție de produsele promovate, numărul de followeri ai acestuia și bugetul alocat. Vei avea o imagine clară a modului în care alegi 10 influenceri dintr-o listă de 100 și ce înseamnă să faci selecția unor micro influenceri. Vei ști că fiecare rețea social are influencerii săi iar brandul tău va putea să obțină beneficii din lucrul cu ei doar dacă îi alegi corect.
Vom analiza împreună campaniile de succes, dar și cele mai frecvente greșeli în influencer marketing, pentru ca tu să pleci cu un răspuns clar descpre ce înseamnă o astfel de strategie pentru organizația ta.
Acest modul face parte din cursul Comunicare digitală şi poate fi urmat separat de acesta.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Cursul se susţine marţi şi joi între orele 17:30 - 20:30, live online prin aplicaţia zoom.
Răspunsurile la aceste întrebări le vom găsi în modulul dedicat influencer marketing.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.