Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Alerta saptamanala pe email cu toate etapele inregistrate in procedura de insolventa pentru firmele care au deja o hotarare definitiva de publicare in Buletinul Procedurilor de Insolventa.

 Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Ce reprezinta Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Buletinul Procedurilor de insolvență (BPI) este publicat în sistem electronic de catre Oficiul National al Registrului Comerrului si asigura derularea serviciului de citare a partilor, comunicare, convocare, notificare a actelor de procedura emise de instante si de administratori judiciari/lichidatori în cadrul derularii procedurilor de insolventa. Buletinul contine toate actele de procedura emise de instantele judecătoresti si de administratorii/lichidatorii judiciari in cadrul derularii procedurilor de insolventa ale persoanelor juridice, respectiv citatii, comunicari, notificari, convocari, hotarari judecătoresti si alte acte de procedură prevazute de lege.
Alerta Buletinul Procedurilor de Insolventa se trimite pe baza inregistrarilor noi aparute in Buletinul Procedurilor de Insolventa, respectiv atunci cand apare o inregistrare noua la o firma sau cand sunt actualizari la firmele aflate deja in insolventa. Alerta are o frecventa saptamana si se transmite pe email sub forma de fisier Excel care cuprinde toate firmele pentru care s-au efectuat inregistrari noi.
Fisierul transmis este structurat in trei sectiuni astfel: deschideri de proceduri, inchideri de proceduri si alte proceduri. Pentru fiecare inregistrare din fisier se specifica numele si datele de identificare ale firmei, cifra de afaceri, numarul si data buletinului, precum si descrierea inregistrarii.

Caracteristici Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Verificari efectuate
Verificare saptamanala a Buletinul Procedurilor de Insolventa preluand noile inscrieri si modificarile la dosarele in derulare.
Date incluse in fisierul Excel
Datele prezentate pentru fiecare firma sunt: nume firma, adresa, judet, CUI, cifra de afaceri, descriere procedura, numar buletin si data acestuia.
Modalitate de transmitere alerte
Prin email, saptamanal, la adresa de email utilizata la deschiderea contului de client (se transmite doar la aceasta adresa).
Plata Alerte
Alertele Buletinul Insolventei sunt contra cost, se pot plati cu card bancar, iar variantele de abonament sunt prezentate mai jos.

Model Fisier Alerte Culetinul Procedurilor de Insolventa

Nume Firma Adresa Judet Cui Cifra Afaceri Descriere Numar
DRT********** MUNICIPIUL BUCURESTI, SECTOR Bucuresti 237***** 62,033,984 Notificare privind deschiderea procedurii de insolventa prin procedura generala 24568 din 2025-11-10
AMA********** JUD. ILFOV, SAT AFUMATI COM. AF Ilfov 430***** 49,829,387 Notificare privind deschiderea procedurii de faliment prin procedura simplificata 24618 din 2025-11-10
TRC********** JUD. TIMISM SAT UTVIN Timis 370***** 46,681,735 Notificare privind deschiderea procedurii de insolventa prin procedura generala 24586 din 2025-11-10
COM********** JUD. BIHOR, MUN. ORADEA STR. E Bihor 479***** 39,933,526 Notificare privind deschiderea procedurii de insolventa prin procedura generala 25110 din 2025-11-14

Lista saptamanala a fisierelor cu Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Luna Fisier
December 2025 sapt. 2 RisCo-Proceduri-Insolventa-2025-12-01--2025-12-08.xlsx
Descarca
November 2025 sapt. 5 RisCo-Proceduri-Insolventa-2025-11-22--2025-11-30.xlsx
Descarca
November 2025 sapt. 4 RisCo-Proceduri-Insolventa-2025-11-15--2025-11-22.xlsx
Descarca
November 2025 sapt. 3 RisCo-Proceduri-Insolventa-2025-11-08--2025-11-15.xlsx
Descarca
November 2025 sapt. 2 RisCo-Proceduri-Insolventa-2025-11-01--2025-11-08.xlsx
Descarca

Abonamente Alerte Buletinul Procedurilor de Insolventa

Vezi abonamente pentru acces Alerte Buletinul Insolventa. Plata de efectueaza din contul de client cu card bancar.
Background gradient
Background gradient
Deschide cont si testeaza: descarca un fisier cu Alerte Buletinul Insolventei!
Este simplu si rapid: deschizi cont si testezi Alertele Buletinul Insolventei.

Testimoniale Clienti RisCo

Am inceput colaborarea cu RisCo din dorinta de a putea verifica eligibilitatea noilor parteneri intr-un timp cat mai scurt.

Si, intr-adevar, timpul de furnizare al rapoartelor este unul incomparabil mai mic fata de ceea ce ofera competitorii.

Flexibilitatea si personalizarea rapoartelor obtinute, preturile foarte bune, profesionalismul si atitudinea fata de client a reprezentantului RisCo reprezinta alte avantaje pentru care recomand serviciile RisCo.
Desi colaboram cu echipa RisCo de o perioada scurta de timp, RisCo s-a dovedit un partener de nadejde pentru Smithfield Prod in prevenirea riscului de creditare, informatia primita fiind corecta si in timp util.
In ultimii ani 6 ani, platforma RisCo mi-a calauzit pasii in mediul de afaceri instabil in care profesez – firme de distributie, turism si firme producatoare din domeniul materialelor de constructii, utilajelor agricole.

Cel mai bine este sa invat din greselile altora, dar cand aceste greseli – ma refer aici de creditare clienti cu risc de insolvabilitate mare – sunt personale, fiecare pas nou in cariera este facut acum alaturi de RisCo.

Echipa companiei, prin cultura constructiva creata, ofera servicii excelente de monitorizare si alerte, fara de care nu as putea sa imi desfasor activitatile zilnice.
Avem deja peste 5 ani de când am inceput sa utilizam serviciile RISCO pentru a obtine informatii despre partenerii nostrii si alte companii cu care ne-am intersectat in activitate.

Informatia este bine structurata cu date de contact de calitate cu informatii financiare actualizate. Informatiile despre asociati sunt prezentate intr-o forma practica usor de urmarit. in plus preturile pentru servicii sunt competitive si scalabile in functie de nevoi. Poti plati pe interogare sau abonament pe perioada.

Recomandam RISCO!
Am ales RisCo pentru ca aveam nevoie de o solutie rapida, clara si completa pentru verificarea partenerilor de afaceri. Platforma a oferit exact ceea ce cautam: informatii actualizate, usor de accesat si bine structurate.
RisCo ne-a ajutat semnificativ in luarea deciziilor legate de partenerii de afaceri. Prin serviciile de verificare firme si monitorizare, am putut evita colaborari riscante si am identificat parteneri de incredere.
Rapoartele financiare, scorurile de risc si notificarile automate ne-au ajutat sa economisim timp si sa reducem riscurile.
Cel mai mult apreciem profesionalismul si promptitudinea echipei RisCo si in special a consultantului de produs. De fiecare data când am avut intrebari sau soliciari, am primit raspunsuri rapide, clare si solutii eficiente.
Este reconfortant sa colaborezi cu o echipa care pune accent pe comunicare si care chiar isi respecta clientii. Se simte implicarea si dorinta sincera de a ajuta – iar asta face diferenta.
RisCo este, din punctul nostru de vedere, o platforma esentiala pentru orice profesionist care are nevoie de informatii rapide si de incredere despre partenerii de afaceri.
Platforma se poate caracteriza prin:
-Usurinta in utilizare – interfata intuitiva face navigarea simpla si rapida
-Informatii actualizate si relevante
-Fiabilitate

O recomandam cu incredere tuturor celor care doresc sa lucreze eficient si informat!
We are customer of Risco for a long time in a Credit Risk area;

Risco is the best data provider for Romanian Market;

Risco helped a lot in our business;

The Risco Team is very professional and always helps to our Team.

Big Expertise; High professionalism; Excellent Analysis.
Risco este instrumentul potrivit pentru gestionarea optima a unei asigurari de credit comercial.
Folosesc RisCo de 6 ani pentru informarea legata de evolutia partenerilor existenti sau pentru situatia cand mai semnam contracte cu clienti noi.
Firma noastra are acces la serviciile RisCo din 2018. Am ales RisCo pentru monitorizarea solvabilitatii si a riscului de insolventa a clientilor si pentru evaluarea potentialilor clienti. RisCo ne-a ajutat sa prevenim situatii ce ar fi dus la neincasarea unor debite. Comunicarea excelenta cu echipa RisCo este un punct forte. Un sprijin pentru stabilitatea afacerii noastre, preventie financiara si instrumente de lucru facile.
Platforma Risco ne-a oferit acces rapid si clar la informatii esentiale despre partenerii de afaceri. Transparenta si acuratetea datelor ne-au ajutat sa luam decizii informate si sa reducem riscurile in colaborarile comerciale
Sunt foarte multumit de serviciile oferite de aceasta companie de analiza a riscului financiar. Echipa lor profesionista si experimentata ne-a ajutat sa identificam si sa gestionam riscurile financiare majore, permitându-ne sa luam decizii informate si sa protejam afacerea noastra. Recomand cu incredere!
Colaboram cu Risco de mai bine de 8 ani. Interfata platformei este foarte intuitiva, iar la volumul nostru de lucru, usurinta exploatarii ei ne-a fost mereu de ajutor.
Deschidere catre client, comunicare rapida si eficienta, promptitudine, abordare constructiva.
Suntem recunoscatori pentru acest parteneriat pe care l-am cultivat in decursul timpului si speram ca serviciile si raportul calitate/pret sa ramana unul care sa
permita continuarea colaborarii si pe viitor.
Este un serviciu extrem de important in activitatea noastra, un instrument de lucru pe care orice agent economic ar trebui sa il aiba la un click distanta.
Multumim Echipei Risco.