Cand vine vorba de construirea unui site web pentru afacerea dvs. de constructii, este posibil sa nu vedeti cat de important va fi acesta pe termen lung. De aceea, majoritatea companiilor de constructii nu fac cercetari suplimentare despre alegerea cea mai eficienta pentru site-ul web al companiei de constructii.
Asa de trist, incat ajung sa spun ca multi ajung sa esueze in cativa ani. Dar nu vrei sa devii o alta companie de constructii esuata care va fi depasita de altcineva, nu-i asa?
De aceea, suntem aici pentru a va ajuta sa va dati seama cum sa va faceti compania de constructii sa infloreasca doar cu ajutorul optimizarii pe motoarele de cautare. Sau cum o numesc majoritatea, SEO. SEO pentru o companie de constructii este foarte important. Va ajuta site-ul dvs. de constructie sa se clasifice in Google.
Imaginati-va acest aspect, si anume: unii dintre clientii dvs. raspandesc vestea familiei si prietenilor despre compania dvs. Si acesti prieteni par sa fie interesati sa afle mai multe despre tine.
Ei bine, ei nu pot merge la compania ta de constructii si sa intrebe personal. Desigur, vor merge si vor incerca sa te caute pe Google. Deci, cum veti ajunge pe prima pagina fara ajutorul SEO pentru industria dvs. de constructii? A avea un site web optimizat pentru compania ta de constructii va face cu siguranta o mare diferenta. De asemenea, va va scoate numele brandului in fata publicului online.
Internetul astazi este folosit mai mult ca niciodata alaturi de oamenii care ajung acolo pentru a gasi ceea ce cauta in mediul online.
S-au dus vremurile in care compania dvs. de constructii era comercializata doar prin intermediul unei carti de vizita sau prin recomandari. Timpul s-a schimbat si oamenii ar prefera sa va contacteze online.
Acest lucru face ca un site web optimizat pentru companiile de constructii sa fie o necesitate. Ar trebui sa intelegeti ca Google doreste sa-si multumeasca utilizatorii cat mai mult posibil.
Deci, daca continutul tau este usor de citit, optimizat pentru motoarele de cautare si atragator pentru ochii utilizatorilor din Google, vei castiga multa atentie.
S-ar putea sa fi citit cateva informatii despre SEO pentru o afacere de constructii in urma cu cativa ani. Sau este posibil sa utilizati aceeasi tactica pentru compania dvs. de constructii pana in prezent.
Ei bine, uita toate acele informatii chiar acum. Vezi ca lucrurile se schimba odata cu trecerea anului. Dar ceea ce s-a schimbat cel mai mult este cum sa utilizati SEO pentru a va clasa in prima pagina Google.
Asigurati-va ca designul site-ului dvs. web este usor de utilizat de catre persoanele care va acceseaza pagina. De asemenea, designul ar trebui sa fie cat mai atragator pentru ochii vizitatorilor online.
Un alt secret pentru urcarea in clasament este folosirea linkurilor. Desigur, nu puteti utiliza niciun fel de link pe continutul dvs. web. Folositi linkuri din surse stiintifice, site-uri web guvernamentale si chiar bloguri de incredere. Este recomandat sa utilizati 1-2 link-uri pentru fiecare paragraf informativ pe care il scrieti. Acest lucru va ajuta cu autorizarea paginii site-ului dvs. web. Va ajuta sa va faceti mai vizibil pentru publicul larg.
Cand creati continut pentru o pagina, este important sa includeti o meta descriere. Metadescrierea ar trebui sa fie bogata in cuvinte cheie si sa explice pe scurt despre ce este vorba in continut. Acest lucru ii ajuta pe utilizatori sa stie daca pagina dvs. are informatiile de care au nevoie chiar inainte de a face click pe site-ul dvs. web.
Continutul este cea mai importanta parte a site-ului dvs. web. Ar trebui sa fie bogat in cuvinte cheie (dar retineti ca adaugarea excesiva a cuvintelor cheie va reduce calitatea si va ingreuna clasarea paginii dvs. web). Continutul trebuie sa contina propozitii si paragrafe scurte. Acest lucru il face usor de citit.
La fel ca orice constructie, totul este alcatuit din componente. Cand construiti o casa, trebuie sa construiti camere, sa instalati tuburi, sa puneti mobilier si multe altele.
Acelasi lucru este si construirea site-ului dvs. web . Aveti nevoie de componentele perfecte pentru a crea site-ul web perfect pentru industria dvs. de constructii.
Cand creati continut pentru compania dvs. de constructii, totul se invarte in principal in jurul cuvintelor cheie. Dar nu puteti alege orice cuvant cheie despre care credeti ca se potriveste cel mai bine paginii dvs.
Inainte de a scrie orice ar trebui sa cautati cuvintele cheie potrivite care au sens cu subiectul despre care urmeaza sa scrieti.
Cuvintele cheie potrivite sunt cuvintele sau grupurile de cuvinte pe care cei mai multi oameni le cauta pe google. Exista cateva instrumente pe internet in care puteti gasi cuvintele cel mai frecvent cautate in ceea ce priveste constructia.
Aceste instrumente sunt platite lunar pentru a le utiliza. Dar ele va sunt utile, anuntandu-va cuvintele cheie potrivite de utilizat.
Cuvintele cheie sunt utilizate frecvent in continut, astfel incat atunci cand un utilizator cauta acel cuvant cheie, va aparea pagina dvs. web. Acest lucru va face afacerea dvs. web mai vizibila in cautarile Google.
Respectarea regulilor de scriere a continutului va veni in sprijinul afacerii dvs. de constructie. Ei bine, asa cum puteti vedea importanta ei, va voi spune o poveste a mea.
Am fost interesat sa aflu mai multe despre repararea fundatiei de la casa. Am cautat pe Google la fel cum ar face-o oricine altcineva. A aparut o companie locala de constructii si m-am gandit ca ar putea fi o idee buna sa dau click pe ea. Dar ceea ce am vazut m-a socat si m-a facut sa pierd cel mai mic interes pe care il aveam.
Intregul continut a fost scris intr-un singur paragraf. Fara subtitluri, fara paragrafe si cele mai lungi propozitii pe care le-am vazut vreodata.
Bineinteles, nici macar nu am avut curajul sa citesc primul cuvant al paginii. Continutul parea prea comprimat si nu arata deloc atragator pentru ochi.
S-ar putea sa fi stat pe acel site web mai putin de 5 secunde inainte de a gasi un site care sa fie usor de citit. Pentru a nu ajunge ca pagina despre care vorbeam, ar trebui sa respectati urmatoarele reguli:
Cititorii se simt atat de hotarati sa faca ceva atunci cand ii incurajezi. Spune-le despre compania ta de constructii si cum ii poti ajuta cu serviciile tale.
De asemenea, cititorii nu vor sa auda cat de buna este compania ta de constructii. Informati cititorii despre problemele lor si despre cum le pot rezolva ei insisi.
Dar retineti intotdeauna sa-l faceti pe cititor sa inteleaga ca compania dvs. de constructii va rezolva problema majora fara a crea alte probleme.
Vrei sa-ti promovezi online site-ul de afaceri in constructii? nu ezitati sa ne contactati, suntem gata sa va ajutam!
Sa spunem cacitesti un articol despre fizica. Nu vrei cu adevarat acel amestec complicat de explicatii profunde. Esti doar cineva care doreste ceva simplu de explicat.
Acest lucru este valabil si atunci cand scrieti continut pe site-ul dvs. web. Cititorii nu manifesta interes daca intri in explicatii complicate in profunzime. Incercati sa utilizati cuvinte care sunt intelese de un grup larg de oameni.
Structura continutului pe care il scrieti pentru site-ul companiei dvs. de constructii decide daca cititorul doreste sa continue sa citeasca sau nu.
Pentru a va face continutul atragator, incercati sa impartiti continutul in blocuri mari. Modul in care il puteti imparti este prin adaugarea unui numar considerabil de subtitluri.
Incercati sa scrieti in medie 200 de cuvinte inainte de a adauga un alt subtitlu si asa mai departe. Un alt lucru important este folosirea punctelor marcatoare.
Acest lucru faciliteaza cititorii sa parcurga continutul cu usurinta. Cititorii citesc doar ceea ce considera interesant pentru ei. Punctele marcatoare il ajuta pe cititor sa citeasca continutul si sa gaseasca ceea ce au nevoie.
Acesti termeni sunt folositi pentru a castiga increderea cititorului. Chiar daca este posibil sa aveti mii de oameni care va citesc continutul, trebuie sa faceti utilizatorii sa se simta ca si cum ar fi un caz unic. Acest lucru va ofera mai multe clienti potentiali, eventual stimuland compania dvs. de constructii.
S-ar putea sa faci totul cat mai bine posibil, creand continut de inalta calitate. Dar nu vedeti un impuls cu adevarat mare.
Ei bine, asta pentru ca trebuie sa adaugati linkuri. Ar trebui sa stiti ca adaugarea de link-uri are reguli proprii. Daca doriti sa faceti lucrurile asa cum ar trebui si sa va cresteti sansele prin SEO in optimizarea site-ului dvs. web, atunci linkurile fac diferenta.
Linkurile pe care ar trebui sa le utilizati ar trebui sa aiba intotdeauna o anumita legatura cu subiectul dvs. Cand vorbiti despre constructie, ar trebui sa puneti link-uri care sunt conectate la constructie.
Sa luam un exemplu. Daca vorbiti despre reconstructia ferestrelor, doriti sa puneti link-uri care sunt asociate cu repararea ferestrelor, cel mai bun material pentru repararea ferestrelor, ce trebuie sa stiti despre repararea unei ferestre si multe altele.
Aceste link-uri ar trebui sa fie de catre o pagina guvernamentala verificata, o pagina stiintifica sau site-uri web bine creditate. Incercati sa nu folositi excesiv aceste link-uri. Unul pentru fiecare paragraf informativ ar fi potrivit.
Urmatorul pas dupa ce cumparati un domeniu pentru site-ul dvs. de constructie ar trebui sa incepeti sa il proiectati. Apoi va fi gata sa fie lansat. Dar proiectarea nu este atat de usoara pe cat crezi. Trebuie sa cauti exemple pe internet pentru a veni cu solutii si implementari pe cont propriu.
Dupa ce ai o idee despre ceea ce vrei, cel mai probabil trebuie sa angajezi un web designer. Le vei da ideea si ei o vor face posibila.
Dar lucrul pe care doriti sa va concentrati cel mai mult este sa faceti site-ul web sa para usor de utilizat. Aceasta inseamna ca utilizatorii ar trebui sa treaca usor prin site-ul dvs.
Nu ar trebui sa se chinuie sa gaseasca cum functioneaza site-ul dvs. Nimeni nu are timp pentru asta. Cel mai probabil ei vor vedea doar ca site-ul dvs. nu este atractiv si vor merge pe alt site.
Mai devreme am vorbit putin despre cum functioneaza Meta description. Dar exista mai mult decat atat. Meta descrierea este cea care iti imbunatateste SEO in constructie, in primul rand, doar daca stii cum sa le incadrezi corect.
Doar numele Meta description este despre descrierea intregului continut pe care l-ati scris pentru un subiect in doua pana la trei propozitii scurte. Aceste propozitii ar trebui sa fie atragatoare si, de asemenea, bogate in cuvinte cheie.
Ce face Meta description este ca usureaza cautarea utilizatorului. Utilizatorii citesc Meta descrierea inainte de a da click pe pagina ta pentru a vedea ca vorbesti cu adevarat despre ceea ce ii intereseaza. Motivul pentru care trebuie sa fie bogat in cuvinte cheie nu este doar pentru ca utilizatorii sunt interesati, ci si pentru ca ai o sansa mai mare sa urci in clasamentul Google.
Motivul pentru care trebuie sa utilizati SEO pentru afacerea dvs. de constructii este spus clar pe tot parcursul articolului. Cu cat site-ul dvs. de constructii este mai optimizat, cu atat aveti mai multe posibilitati de a va stimula afacerea in constructii prin castigarea de clienti online.
Prin boost, intelegem ca aveti mai multi clienti de incredere care sunt interesati sa va obtina serviciile de constructii. Mai multi clienti inseamna mai mult marketing verbal.
Acest lucru ar putea sa va faca cea mai buna companie de constructii din zona dvs. locala. Credeti sau nu, s-ar putea chiar sa va extindeti afacerea de constructii.
Mario Grigorescu poate optimiza experienta in marketing de continut pentru afacerea dvs., ceea ce ar putea contribui la generarea de noi vanzari. Actualmente este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.