Grafica pentru un pop up textil seamănă mult cu vitrinele magazinelor. În privirea care durează între trei până la cinci secunde pe care ți-o oferă vizitatorii, acesta trebuie să capteze atenția, să comunice ceea ce oferi și să atragă potențialii clienți să intre în spațiul tău, fie că vorbim de un showroom sau de un stand expozițional. Dacă grafica are succes, participanții se vor opri pentru a afla mai multe. Dacă nu, oamenii vor merge probabil în brațele deschise ale concurenților tăi. Deci, cum te asiguri că designul grafic pentru pop up textil este un succes? Citește în continuare și vei afla.
„Imaginile îndeplinesc de obicei o dublă sarcină atât ca element principal de atracție, cât și ca punct focal al graficii tale”, spune Robert Duffany, designer grafic la Hill & Partners Inc. „Dar imaginile pixelate, unde rezoluția este prea mică pentru dimensiunea pop up-ului, poate distruge nu numai grafica, ci și impactul întregii expoziții.”
În plus, imaginile pixelate vor lăsa impresia că nu ești profesionist, spune Martha Barnard, manager de marketing în cadrul unei companii din străinătate. „Imaginile de proastă calitate îi pot determina pe participanți să se întrebe dacă lipsa ta de atenție la detalii se transmite și la produsul sau serviciul tău.”
Potrivit lui Kevin Fett, președintele Ion Exhibits, majoritatea expozanților sunt conștienți de faptul că zona de la nivelul ochilor din partea de sus a pop up-ului textil este cel mai bun loc pentru a plasa textul. Adesea, ei trec cu vederea faptul că alte elemente, cum ar fi suporturile pentru tablete, desk-urile etc., pot împiedica participanțili să vadă bine mesajelor lor.
Plasează textul în treimea de sus a pop up-ului și gândește-te la modul în care alte elementele și încadrarea vor afecta modul în care oamenii îl vor citi.
Fiecare imagine folosită pentru a transmite un mesaj trebuie să aibă o ierarhie vizuală care să le spună spectatorilor la ce să se uite prima dată, a doua oară, a treia oară și așa mai departe. Fără această ierarhie, cititorii fie abandonează cu totul, fie caută un punct focal, vizualizând frecvent mesaje mai puțin importante.
Cel mai important text, cum ar fi numele companiei tale, numele produselor sau expresiile cheie de marketing, ar trebui să aibă cea mai mare dimensiune a textului și să fie plasate în centrul pop up-ului textil. Dimensiunea textului ar trebui să scadă proporțional cu importanța mesajelor, iar plasarea textului pe fiecare panou ar trebui să fie coordonată în acest fel.
Planifică o ierarhie a mesajelor după ce acorzi textului și graficelor o prioritate mai mare, astfel încât conținutul tău cel mai important să primească o dimensiune și o locație proeminentă.
Acestea sunt doar câteva dintre regulile principale pe care o grafică trebuie să le îndeplinească pentru a putea atrage cât mai mulți vizitatori, și implicit să atragă și mai mulți clienți potențiali. Pe lângă acestea, desigur că este cel puțin la fel de importantă și calitatea serviciilor și produselor oferite.