Work from home – Provocari pe timp de criza (I). Florian Koleci, sfaturi pentru manageri și team-leaders

Work from home – Provocari pe timp de criza (I). Florian Koleci, sfaturi pentru manageri și team-leaders

De la declanșarea crizei COVID 19, tot mai multe companii au ales ca variantă de lucru munca de acasă (work from home) sau de la distanță (remote work), un concept care în România este la început de drum și asupra căruia, înainte de această perioadă incertă, specialiștii încă dezbăteau, căutând implicații, avantaje și dezavantaje, atât pentru angajați cât și pentru angajatori.

Nevoia de izolare, dictată de gradul mare de contagiozitate a coronavirusului însă, a obligat mediul de business să opteze pentru acest mod de lucru. Iată-ne, așadar, angajați și angajatori, într-o situație fără precedent. Căci, categoric, trecând peste modificările birocratice și legislative ce trebuie luate în calcul, work from home/remote work este o provocare pentru noi toți, deopotrivă. O provocare căreia însă trebuie să-i facem față, să ne adaptăm, găsind cele mai bune soluții, cu calm, luciditate și responsabilitate. Acesta este și motivul pentru care, zilele acestea, în mediul online, work from home/remote work este unul dintre subiectele cele mai dezbătute. Antreprenori, responsabili HR, traineri, coaches, psihologi, pun întrebări, oferă soluții, fac recomandări, totul pentru a ușura acomodarea cu această formă de lucru, relativ nouă.

În acest context, pentru a fi cât mai aproape de cititorii ei, Revista CARIERE, publicație care a optat deja pentru munca la domiciliu în această perioadă, lansează o rubrică nouă cu titlul WORK FROM HOME.

Citeste continuarea articolului pe revistacariere.