SLOOP este brandul care produce smoothie-uri si fresh-uri din fructe si legume, facand parte din nisa produselor naturale. Inca din anul 2012, de cand s-a lansat, compania producatoare inregistreaza cresteri de la an la an.
Astfel, pentru SLOOP, (LOJA FRUCTELOR SRL) anul financiar 2019 a raportat o valoare care depaseste usor 9 milioane lei, in crestere cu 22%, comparativ cu anul precedent (7,3 milioane lei). Aceasta este cea mai mare cifra de afaceri inregistrata pana acum. Primul an dupa lansare a avut o cifra de afaceri de 41,2 mii lei.
Profitul net al companiei raporteaza o valoare negativa, de -488 mii lei, in scadere cu 48%, fata de anul anterior.
In prezent, brandul SLOOP face parte dintr-o categorie nisata, insa in continua dezvoltare, cea a produselor naturale, fara aditivi. De-a lungul anilor consumatorii s-au orietat tot mai mult catre produse de acest gen, cu cat mai putine E-uri sau conservanti.
SLOOP – sanatate la sticla
Brandul SLOOP a aluat nastere din dorinta unor antreprenori de a „consuma sanatate”. Acestia s-au gandit ca fructele si legumele sunt importante pentru un organism sanatos si pentru un stil de viata echilibrat, iar SLOOP este solutia perfecta.
SLOOP a intrat pe piata locala in anul 2012, in urma unei investitii de 250.000 euro, producand smootie-uri si fresh-uri din fructe si legume. Cel mai important aspect este ca lista de ingrediente nu contine: zahar, conservanti sau aditivi. Produsele sunt nepasteurizate si fabricate prin presare la rece, pentru a pastra toate vitaminele si nutrientii. De asemenea, pe eticheta se poate observa procentajul fiecarui ingredient din bautura. Termenul scurt de valabilitate ofera garantia unui produs 100% natural.
Produsele SLOOP sunt realizate in Olanda, la sticle, in formate de 250 si 750 ml. Acestea sunt prezente in lanturile de retail la nivel national (Mega Image, Cora, Carrefour, Kaufland, Auchan, Profi), dar si in cafenele sau magazinele specializate in comercializarea produselor naturale.
Smoothie-urile SLOOP contin pulpa si fibre din fructe si legume, putand fi consumate si ca gustare. Aceasta gama cuprinde mixuri intre: portocale, morcovi, mango, turmeric, fructul pasiunii, fructe de padure, sfecla, rodie, cocos.
Fresh-urile SLOOP sunt realizate din legume sau fructe proaspat stoarse. Din gama de produse fac parte fresh-uri din: mere, sfecla, zmeura, acerola, ananas, ghimbir, rodie, struguri.
Brandul SLOOP produce de asemenea si batoane cu: zmeura si migdale, prune si migdale, cocos si cacao.