Santal – brandul de sucuri naturale din fructe 100%

Santal – brandul de sucuri naturale din fructe 100%

Santal este brandul de sucuri naturale realizate din fructe 100%, fara conservanti, coloranti sau arome artificiale. Cu o vechime de aproape 30 de ani pe piata romaneasca, brandul s-a reinventat si s-a dezvoltat pentru a oferi consumatorilor o gama cat mai variata de produse naturale. Inovatiile realizate in sistemul de packaging au adus un plus pentru brand, Santal introducand in piata sistemul „brick”, pentru a pastra prospetimea sucului.

Santal – sucuri fara conservanti, coloranti sau arome

Santal, brandul de sucuri 100% naturale a luat nastere in 1980. Punand accentul pe calitatea produselor, brandul s-a facut remarcat si, in acelasi timp, s-a impus pe piata, fiind orientat catre nevoia consumatorului de sucuri naturale. De-a lungul anilor, produsele Santal au devenit originale si inovatoare, fapt demonstrat si prin lansarea sucului natural in recipientul de tip „brick” aseptic. Santal a fost primul brand care a introdus pe piata acest sistem de ambalare, pentru a pastra prospetimea fructelor timp indelungat.

Santal produce sucuri si nectaruri 100% naturale, din categoria bauturilor necarbonatate. Numele brandului provine de la expresia „Santé Alimentaire”, care in franceza inseamna sanatate alimentara. Consumatorii au fost inspirati de acest concept si au inceput sa utilizeze aceste sucuri naturale ca dieta pentru intretinerea unui organism cat mai sanatos, pentru ca sucurile Santal sunt realizate 100% natural, fara adaos de conservanti, coloranti sau arome artificiale.

Brandul Santal este produs de Parmalat, important producator si distribuitor de produse alimentare, la nivel global.

Fabrica Parmalat din Romania

Grupul Parmalat este un nume reprezentativ la nivel mondial, fiind prezent in 16 tari unde are 69 de fabrici. Producator de specialitati din lapte, bauturi racoritoare, dar si alte produse alimentare, Parmalat nu are o divizie specializata pentru fabricarea de produse lactate in Romania.

Primele sucuri Santal comercializate in Romania au fost in anul 1991. Ulterior, cinci ani mai tarziu, a fost infiintata compania Parmalat Romania, care, timp de patru ani a realizat productia printr-un producator local. Dupa o investitie de 15 milioane de euro, din anul 2000, Parmalat detine langa Bucuresti o fabrica pentru realizarea sucurilor Santal. Cu aceasta ocazie, brandul Santal si-a diversificat gama de produse naturale. Materia prima pentru producerea sucurilor naturale Santal provine din import. 98% din produsele comercializate sunt pentru piata interna, in timp ce exportul vizeaza tari ca: Bulgaria, Kosovo, Anglia, Cipru si altele.

Parmalat Romania, producatorul sucurilor Santal, a incheiat anul financiar 2019 cu o cifra de afaceri de 59,1 milioane lei, o crestere cu 4% fata de anul anterior, devenind astfel al cincilea an consecutiv in care se inregistreaza majorari. Profitul net a atins valoarea de 3,5 milioane lei, fiind cu 10% mai mare decat anul precedent.

Parmalat Romania

Gama de sucuri naturale Santal

Produsele Santal sunt realizate din 100% fructe proaspete si crescute cat mai natural, pentru a oferi un  suc autentic, cu un gust aparte.

Sucurile Santal sunt comercializate in diverse ambalaje: doza 200 ml, cutie de 500 ml, 1L, 2L, sticla de plastic de 1,5L, sticla de sticla de 200 ml. Indiferent de cantitatea aleasa, sucurile si nectarurile Santal isi pastreaza savoarea dupa deschidere, timp indelungat.

Santal a impartit produsele naturale in mai multe categorii, dupa cum urmeaza:

- 100% Juice: sunt sucurile obtinute 100% din concentrate de fructe, pasteurizate si imbuteliate in ambalaje aseptice. Acestea nu contin conservanti, coloranti sau arome.

- nectar: aceasta categorie are o consistenta mult mai ridicata decat sucurile, fiind obtinuta din piureuri si sucuri de fructe, apa, zahar si acizi alimentari. Este pasteurizata si imbuteliata in ambalaje aseptice. Nectarurile nu contin conservanti, coloranti sau arome artificiale.

- red line: reprezinta bauturile obtinute din fructe de culoare rosie, cu un continut ridicat de antioxidanti. Sucurile Red Line nu contin conservanti.

- planet bar: sunt sucurile la sticla de sticla de 200 ml, concepute in special pentru domeniul HoReCa. Sunt disponibile atat in arome clasice, cat si combinatii specifice de fructe.

- bag-in-box: reprezinta categoria de sucuri destinate pentru retail (ambalate la 3L) si pentru HoReCa (cele de 10L). Acest sistem de packing este prevazut cu un robinet, pastrand sucul proaspat, chiar si in afara frigiderului, pentru o perioada de pana la 30 de zile.

- active drink ACE 15%: sucuri realizate pe baza de piureuri de fructe si morcovi, in variantele: fructe exotice cu morcovi, fructe rosii cu morcovi, portocale cu morcovi. Acestea au, pe langa fructe si morcovi, adaos de zahar, acizi citrici, arome, coloranti, sare, conservanti, apa, vitamine adaugate (A, C, E).

- top: sucurile cu design modern si eticheta noua, la sticla de plastic 1,5 L, in aromele: visine, portocale, fructe rosii, piersici, mere verzi, cirese, limonada, rodie si ananas.

- ice tea: bauturi racoritoare pe baza de ceaiuri si sucuri de fructe. Acestea au un continut caloric redus. Disponibile in variante de sticla de plastic 1,5L si doza de 330 ml, obtinut prin infuzie cu tehnologie speciala.

Intreaga gama de produse pe baza de sucuri naturale, nectaruri si ceaiuri racoritoare dovedeste implicarea Santal in nevoile consumatorilor si dorinta de a le oferi varietate pentru toate gusturile.