Sano Vita este marca de cereale si produse vegetale preferata de consumatori. A intrat pe piata din Romania in anul 1995, din dorinta de a promova alimentatia sanatoasa, pentru o viata echilibrata. De asemenea misiunea a fost si cea de a introduce pe piata produse vegetale. Sano Vita a inceput ca o afacere de familie, 100% romaneasca. Produce si distribuie o gama variata de cereale, produse si bauturi din soia, nuci si seminte.
Cum educi publicul carnivor sa manance light?
In Romania oamenii mananca mult. Multe grasimi, multe zaharuri, multa carne si totul cu paine. Obiceiul de a manca sanatos practic nici nu exista.
Pana cand, Sano Vita si-a propus sa schimbe conceptia de a manca, in a manca sanatos. Astfel ca, aceasta companie a fost printre primele care au adus cerealele pe piata si au impus un nou obicei alimentar. Mult mai sanatos si bogat in vitamine si nutrienti pentru organism. Astazi, cei mai multi dintre romani isi incep ziua cu un castron de cereale.
Categoria musli de la Sano Vita este complexa, avand 15 produse care includ varii mixuri de cereale integrale (grau, porumb, secara, ovaz, orz), fructe (stafide, curmale, caise, mere, ananas, papaia, banane), seminte-nuci, miere, zahar si nu numai.
Un stil de viata mai sanatos
In timp, oamenii au inteles ca un stil de viata sanatos conteaza pentru calitatea vietii. Sano Vita are o gama variata de produse care include: cereale-müsli, paste si alte derivate ale cerealelor integrale, fructe uscate, seminte, leguminoase, fainuri, uleiuri si bauturi vegetale, precum si produse apicole.
Sunt prezenti in toata tara, de la magazine mici pana la hypermarketuri sau magazine naturiste. Au o retea proprie de distributie, cu puncte de lucru si depozite in Oltenia, Dobrogea, Maramures si in Bucuresti.
Sano Vita este certificata ecologic si adera la standardele internationale de management de mediu, calitate si siguranta a alimentelor.
Au intrat pe piata HoReCa in anul 2016, cand au deschis restaurantul Veg-Up (primul restaurant cu meniuri vegane, raw-vegane si ovo-lacto-vegetariene), in Bucuresti. Te vor surprinde cu preparate pentru toate mesele zilei, de la aperitive, ciorbe, feluri principale, pana la garnituri, salate, deserturi si bauturi. Meniurile sunt concepute pentru a asigura toti nutrientii necesari unui organism sanatos. Preparatele au la baza produsele Sano Vita.
Chiar daca cifra de afaceri in valoare de 70,4 mil lei si profitul net de 6,3 mil lei, (pentru anul precedent) au fost in scadere cu cateva procente, Sano Vita a continuat sa investeasca in alegerile sanatoase ale consumatorilor.
Toate acestea fac ca Sano Vita sa fie alegerea clientilor in materie de cereale si produse vegane.
