RisCo a intrebat, iar utilizatorii au raspuns!

RisCo a intrebat, iar utilizatorii au raspuns!

De 4 ani, punem nevoile clientilor nostri pe primul loc. Ne dorim ca utilizatorii serviciilor RisCo sa fie multumiti si sa le oferim informatiile de care au nevoie.

Pentru a afla care sunt dorintele lor, realizam periodic sondaje personalizate. Astfel, pastram viu dialogul atat cu clientii fideli, cat si cu cei noi.

Informatiile, sugestiile, si feedback-ul pe care il primim de la voi este foarte util si motivant pentru noi. Afland ce anume apreciati la serviciile noastre sau ce nu va place, ne evaluam performanta, lucru care ne impulsioneaza sa imbunatatim continuu calitatea serviciilor noastre.

 

Evaluarea serviciilor

 

Sondajul a fost realizat pe un esantion de 300 de persoane si a avut o rata de raspuns de 57%.

La intrebarea “Cu care din urmatoarele notiuni asociati RisCo?”, respondentii au avut de ales dintre patru variante: Incredere, Promptitudine, Calitate, Tehnologie moderna si au putut opta pentru mai multe dintre ele. Raspunsurile ne-au aratat ca utilizatorii nostri sunt interesati de toate caracteristicile indicate, cu un usor accent pentru Promptitudine (28%) si Incredere (28%) pe primul loc, fiind urmate apoi de Tehnologie (25%) si Calitate (19%).

La intrebarea “Care sunt motivele pentru care colaborati cu RisCo?” am primit urmatoarele raspunsuri: 35% dintre utilizatori ne aleg pentru calitatea rapoartelor, la egalitate cu cei 35% care apreciaza rapiditatea informatiilor. 18 % dintre clienti ne aleg pentru pretul serviciilor, si 4 % din alte motive.

Utilizand valori pe o scara de la 1-5, respondentii au fost intrebati cat de multumiti sunt de informatiile obtinute prin intermediul RisCo. Astfel, 59% sunt foarte multumiti, 34% multumiti, si 7% nemultumiti. In urma obtinerii acestor informatii, am pregatit diverse servicii si oferte care sa vina in sprijinul vostru, pentru a va satisface si mai mult in viitor.

O alta intrebare ne-a adus informatii suplimentare despre cat de des utilizati site-ul nostru. Saptamanal sau mai des, site-ul este accesat de 43% dintre respondentii la sondaj, de 31% cel putin lunar, trimestrial de 17%, iar 9% dintre clienti nu au folosit site-ul in ultimele sase luni.

Ne dorim sa imbunatatim aceste procente si sa ne apropiem si mai mult de standardele si informatiile pe care vi le doriti. Cei 26% dintre utilizatori, care nu folosesc suficient de des rapoartele noastre, ne arata ca este nevoie si de un efort educational sustinut pentru a imbunatati mediul de afaceri din Romania.

Va multumim tuturor celor care ati raspuns la acest sondaj! Este foarte important pentru noi sa va stim opinia, ca sa imbunatatim produsele si serviciile noastre in functie de criteriile care sunt cele mai importante pentru voi.