Apa este baza vieții. Este a doua ca importanță pentru sănătate, după oxigen, reprezentând până la 75% din corp. O hidratare adecvată nu numai că potolește setea, dar permite organismului să spele toxinele, să mențină echilibrul sistemului, să susțină funcția creierului, echilibrul hormonal, procesele metabolice (inclusiv metabolismul grăsimilor), transportul vitaminelor și mineralelor care dau viață și susține integritatea mușchilor, articulațiilor și sistemului osos în corpurile noastre.
În continuare vă vom spune care au fost brandurile preferate de români în 2020:
BORSEC

Apa Borsec este fruntașa topului nostru având o cifră de afaceri de 841 de mil de ron in 2020, cu 0,24% mai puțin decât în 2019. Profitul este în schimb într-o pierdere de - 2 % față de anul anterior, acesta fiind în valoare de 84 de mil de ron. Așadar brandul românesc a rămas în continuare alegerea numarul I al românului și în anul 2020.
BUCOVINA

Maspex SRL vine cu pași siguri din urmă cu o cifră de afaceri în valoare de 685 de mil de ron, reușind să aibă și o creștere de 7%. Profitul apei minerale Bucovina a crescut și el cu 23% ajungând la suma de 90 de mil de ron.
AQUA CARPATICA

Chiar de la lansare, AQUA Carpatica a devenit un succes și un competitor serios pentru piața apelor minerale din România având o caracteristică unică: zero nitrați. 2020 a fost un an foarte bun pentru Valvis Holding Distribution SA care s-au bucurat de o creștere de profit de 220% însumând suma de 5.8 de mil de roni. Cifra de afaceri a crescut cu 1 % ajungând la suma de 365 de mil de ron.
IZVORUL MINUNILOR

Cu o cifră de afaceri în valoare de 253 de mil de ron, Izvorul minunilor are o scădere de 2% față de anul 2019. La capitolul profit compania European Drink SA stă extrem de bine resușind să obțină o creștere de tocmai 381%. Incredibil!
LA FANTÂNA

Fiind cel mai important furnizor de servicii integrate de apă și cafea pentru companii, gospodării și sectorul HoReCa din Romania, și având în vedere contextul pandemic, ne gândeam că ar fi putut suferi pierderi. La Fantâna a avut o scădere a cifrei de afaceri de afaceri de -5% rezultând în suma de 180 de mil de ron și o pierdere de profit cu -24% față de anul 2019, - 7.8 mil de ron.