Parteneriatele solide in afaceri nu au la baza doar increderea, ci o strategie, monitorizarea firmelor si colaboratorilor si prevenirea riscurilor. In business, preventia inseamna sa ramai mereu conectat la evolutia partenerilor, atat din punct de vedere financiar, cat si juridic. De ce? Pentru ca uneori o decizie gresita a partenerilor de business poate influenta si afacerea ta si te poti confrunta cu riscuri majore.
Monitorizarea partenerilor de afaceri
Firmele pot trece prin schimbari semnificative intr-un timp foarte scurt: pot inregistra datorii, pot pierde contracte importante, pot intra in insolventa sau pot fi implicate in probleme legale. Daca acesti parteneri sunt parte in lantul tau de aprovizionare sau contribuie la desfasurarea activitatii tale, problemele lor devin, indirect, si problemele tale. Monitorizarea te ajuta sa reactionezi la timp si sa-ti adaptezi strategia.
Intelegerea evolutiei unei firme, fie ca este un client, furnizor sau colaborator te ajuta la:
- evaluarea riscurilor de neplata sau intrerupere a serviciilor
- identificarea de noi oportunitati
- mentinerea unei imagini de business profesionist
- evitarea problemelor de imagine.
Alertele automate privind evolutia partenerilor, precum modificari in structura actionariatului, situatii juridice, scaderea ratingului financiar, iti permit luarea unor decizii informate rapid.
RisCo- Monitorizare si Alerte portofolii de clienti
Alertele despre partenerii de afaceri reprezinta un instrument valoros care iti ofera control si siguranta. Cu ajutorul serviciului RisCo- Monitorizare si Alerte portofolii de clienti poti urmari evolutia partenerilor tai simplu si rapid.
Stabilesti lista clientilor sau colaboratorilor, activezi un abonament si primesti periodic alerte atunci cand apar schimbari in evolutia partenerilor. Primesti notificare imediat pentru urmatoarele situatii:
- Datoriile restante si implicit riscul de poprire al conturilor
- Incidentele la plata si riscul de neplata al contractelor pe care le ai in derulare
- Statusul de la ANAF de inactivitate fiscala, plata TVA si TVA la incasare
- Modificarile juridice de schimbare de sediu, puncte de lucru, actionariat etc
- Etapele din procedura de insolventa, pentru stabilirea actiunilor pe care urmeaza sa le intreprinzi
- Inscrierile in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare.