Prea obosit sa mai pierzi timp la cumparaturi? EMAG investeste in viitorul online!

Prea obosit sa mai pierzi timp la cumparaturi? EMAG investeste in viitorul online!

In prezent, eMAG este liderul pietei de retail online din Romania. In decursul anilor, compania a crescut afacerea de la cateva produse, la mii si a schimbat radical ideea de cumparaturi online, oferind tot mai multe beneficii consumatorilor. Asa se face ca, de la un sediu unde puteai vedea produsele la raft, s-au extins la depozite din ce in ce mai mari.

Compania si-a propus sa investeasca 90 de milioane de euro intr-un nou centru logistic, situat pe autostrada A1, la km 19. Avand o suprafata totala de 130 000 mp, acesta este locul ideal pentru a depozita o gama variata de produse din categorii precum fashion sau bunuri de larg consum, bauturi si alimente. Lucrarile de constructie vor incepe luna aceasta si se vor incheia in septembrie anul viitor, urmand ca, pana in iulie 2022, sa fie functionale toate automatizarile si tehnologiile.

Grija fata de mediu

Retailerul isi doreste sa creasca productivitatea si sa ofere clientilor cele mai bune preturi din piata. Se va imbunatati sistemul de livrare si impachetare, pentru a consuma cat mai putin plastic si carton.

In proiectare si constructie s-a avut in vedere grija fata de mediu si comunitate: noul depozit va fi alimentat cu energie verde prin intermediul a 40.000 mp de panouri solare, iar pe o suprafata de 100.000 de mp se vor planta copaci.

In anul 2011, eMAG introduce pe piata din Romania conceptul de Black Friday, oferind reduceri situate intre 30 si 60% la o gama larga de produse.

In 2013, eMAG marcheaza o noua premiera pentru comertul online din Romania, punand in vanzare, cu ocazia evenimentului Black Friday, autoturisme. In total au fost disponibile 63 de autoturisme cu o valoare de un milion de euro, de la producatori precum Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai si Mercedes Benz.