Obiceiurile daunatoare care iti compromit promovarea la job

Obiceiurile daunatoare care iti compromit promovarea la job

Exista o multime de oameni talentati in toata lumea. Totusi, sa fii bun in ceea ce faci nu e suficient. Atitudinea face totul, iar colegii tai (si seful tau) observa asta.

Nu iti va fi usor sa promovezi daca nu mentii o imagine buna la birou.

Iata care sunt obiceiurile daunatoare care iti compromit promovarea la job:

 

Te lauzi prea mult

Exista o mare diferenta intre “increzator” si “arogant”. Primul mentionat le castiga aprecierea colegilor, iar cel din urma antipatia. Laudarosenia denota aroganta si arata faptul ca vrei sa atragi toate meritele asupra ta.

 

Te plangi din orice

Un lider de echipa trebuie sa promoveze o atmosfera pozitiva la locul de munca. Negativismul nu face decat sa scada moralul, iar companiile nu isi doresc asa ceva, mai ales de la viitorii conducatori.

 

Ai o ingrijire deficitara

Arunca o privire la seful tau. Probabil ca nu poarta un costum si ca nu merge la stilist in fiecare zi, dar cu siguranta nu isi permite sa arate de parca a dormit in hainele pe care le-a imbracat la birou.

Liderii trebuie sa aiba grija la aspectul estetic, altfel le va fi greu sa impuna respect in randul echipei.

 

Nu acorzi atentie in timpul sedintelor

Angajatii care nu arata implicare in timpul sedintelor nu vor lasa o impresie buna. Nu e suficient sa te prezinti, ci trebuie sa participi si sa arati ca esti atent la ceea ce se spune, asa ca lasa telefonul deoparte.

 

Ii intrerupi mereu pe ceilalti

Atunci cand ii asculti pe oameni, arati interes si respect pentru ceea ce au de spus, chiar daca tu nu esti de acord cu parerea lor. Ai destul timp sa dezbati subiectul dupa ce acestia isi termina ideea. Pana atunci, trebuie sa asculti fara sa intrerupi.

 

Ai un limbaj nepotrivit

Tuturor le mai scapa cate o vorba plina de culoare din cand in cand, mai ales la nervi, dar acest lucru nu reprezinta o scuza pentru a forma un astfel de obicei. Poate ca nu iti dai seama, dar pe multi ii deranjeaza, iar imaginea ta va avea de suferit.

 

Aptitudinile nu sunt totul, mai ales atunci cand atitudinea te tradeaza.

Aceste obiceiuri iti compromit promovarea la job, chiar daca esti priceput in ceea ce faci.

 

Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de FacebookTwitter sau LinkedIn!

Sursa: Inc Magazine

Traducere: Andrei Bobe