Cu un venit anual de 37 de miliarde de dolari, Oracle este una dintre cele mai mari companii tech din lume. Nu este de mirare ca in fiecare an, zeci de mii de clienti, parteneri, analisti ai industrie, sau jurnalisti vin la San Francisco pentru a participa la conferinta tech a lui Oracle: OpenWorld.
Care este secretul lui Mark Hurd, CEO la Oracle, pentru gestionarea unei companii atat de mari si a unor evenimente de renume mondial?
- Hurd se trezeste in fiecare zi la 4.30 dimineata
- Hurd nu suporta sa calatoreasca cu un grup de asistenti. Este faimos pentru memoria apriga, asa ca nu are nevoie de interventii sau monitorizari in programul sau. Cel mult, isi ia un PR care sa-l insoteasca.
- Cel mai mult ii place sa se intalneasca cu clientii. De asemenea, este un tip care se axeaza pe un singur domeniu: vanzari si operatiuni.
- Un simt al umorului dezvoltat, pe care nu se sfieste sa-l foloseasca cu clientii sau jurnalistii. Vorbindu-se la un moment dat de cantareata Adele, Hurd a afirmat: “Asta numesc eu productivitate! Sa ai o singura despartire mai grea si sa o transformi in zeci de cantece aclamate de public.”
- La evenimente, ii place foarte mult sa fie implicat in sesiunea de Q&A.
- Crede in trainingul neincetat al angajatilor, la fel ca si in recompensarea rezultatelor bune pe care le inregistreaza acestia.
Sursa: Business Insider