Nestle Romania – cel mai mare brand, lider pentru industria alimentara

Nestle Romania – cel mai mare brand, lider pentru industria alimentara

Nestle Romania este cel mai mare jucator din industria alimentara. Cu o istorie globala veche de mai bine de 150 de ani, Nestle a facut din acest nume un brand international. Compania multinationala este una dintre cele mai importante concerne elvetiene. Pe piata din Romania, Nestle este prezenta din anul 1995.

Produsele Nestle - favoritele consumatorilor

La nivel global, produsele Nestle sunt cele mai cumparate si indragite de consumatori, printre acestea regasindu-se: cafea, apa imbuteliata, ciocolata, inghetata, cereale, produse nutritive, condimente, dulciuri, mancare pentru animale. In fiecare zi se vand peste 1 miliard de produse. Un alt detaliu fascinant este acela ca in fiecare secunda, in lume, se beau aproximativ 4.000 de cani de NESCAFÉ. Nu degeaba Nestle este cel mai mare jucator pe segmentul cafelei solubile din Romania, cu marca Nescafe.

Activitatea din Romania a inceput cu doar cativa oameni, iar atributia principala  era aceea de a importa cereale pentru micul dejun, cafea, hrana pentru bebelusi, supa instant si condimente. In anul 2000 compania s-a dezvoltat si a achizitionat brandul JOE, care a devenit una dintre cele mai apreciate marci.

JOE S.A. a fost infiinta in anul 1994 la Timisoara. Cei trei actionari au lansat afacerea cu 30 de angajati, iar livrarile le faceau cu propriile masini. In aproximativ  un an au crescut productia initiala, la trei sortimente de napolitane (cacao, vanilie si fructe), iar in anul 1996 au realizat primul export de napolitane in Germania.

In anul 2002 apare Maggi-Secretul Gustului, ajutorul oricarei gospodine in bucatarie, iar 2 ani mai tarziu, pliculetele de cafea NESCAFÉ 3in1.

Una dintre cele mai bune campanii publicitare a fost in anul 2005, cand compania a lansat inima Maggi, idee care a impins majoritatea romanilor sa isi lipeasca sticker-ul pe geam.  In anul 2008 apare si pe piata din Romania NESCAFÉ Espresso, in ambalajele de 100g, cafeaua cu gust bogat si aroma rafinata.

Nestle este unul dintre cei mai importanti jucatori ai industriei alimentare si de bauturi din Romania, prin succesul marcilor care fac parte din portofoliul acestora: cafeaua NESCAFÉ, condimentele MAGGI, napolitanele JOE, batonul cu cereale Nesquick, batonul cu caramel LION, ciocolata KIT KAT, cerealele pentru mic dejun NESTLÉ si gama de hrana pentru animale PURINA.

 Nestle Romania

Nestle – calitate, respect si apreciere

In activitatea de zi cu zi, compania se bazeaza pe corectitudine, onestitate si grija fata de oameni. Aceste calitati au dat incredere consumatorilor sa aleaga produsele Nestle ani la rand.

Cu un raport financiar pe plus, Nestle Romania are o cifra de afaceri de 929,8 milioane  lei si un profit de 61,6 milioane lei (majorare de 34%).

Se poate spune cu siguranta ca brandul Nestle este prezent in fiecare magazin alimentar, cu cel putin un produs. Ceea ce face din compania internationala Nestlé sa fie cea mai mare companie de produse alimentare si bauturi din lume.

Din data de 15 iulie 2020, Nestlé a devenit membru fondator al European Clean Trucking Alliance, cu obiectivul de a accelera decarbonizarea transportului rutier de marfuri in UE. Noua alianta a solicitat Comisiei Europene sa prioritizeze trecerea la camioane cu emisii zero. Reducerea suplimentara a CO2 si a poluarii aerului din trafic va contribui la atingerea obiectivelor Acordului Verde European, pentru a face ca Europa sa devina primul continent neutru din punct de vedere al carbonului.

De asemenea, in ceea ce priveste pandemia globala de coronavirus, Nestle a anuntat ca lanseaza un program de 500 de milioane de franci elvetieni (512 milioane de dolari) pentru a ajuta cafenelele si restaurantele pe care le aprovizioneaza, prin extinderea termenelor de plata si suspendarea taxelor de inchiriere pentru automatele de cafea.