Kaufland Romania - cel mai mare jucator din piata de retail, potrivit vanzarilor

Kaufland Romania - cel mai mare jucator din piata de retail, potrivit vanzarilor

Kaufland este un jucator de top pe piata de retail FMCG, din Romania. Brandul a  fost fondat in Germania, in urma cu aproape 40 de ani si este liderul comerţului local după cifra de afaceri. Astfel, Kaufland a devenit magazinul unde cei mai multi romani isi fac cumparaturile. La nivel national, Kaufland este prezent in piata cu peste 140 de magazine, iar la nivel european, are acoperire in 8 tari.

Conceptul magazinelor Kaufland ofera clientilor cel mai bun raport calitate-pret.

Istoricul brandului Kaufland

Primul magazin Kaufland a fost inaugurat in anul 1984, la Neckarsulm, Germania. Ulterior, au fost deschise mai multe magazine de acest fel pe teritoriul tarii, iar extinderea pe plan international a inceput cu anul 1998, cand a fost deschis primul magazin in Cehia. Au urmat cele din Slovacia (2000), Croatia si Polonia (2001), Romania (2005), Bulgaria (2006).

In 2011 a fost deschis magazinul Kaufland cu numarul 1.000, la nivel european, in Berlin.

Ideea sub care au fost concepute magazinele a fost de preturi mici, accesibile pentru toata lumea. Acestea ofera o gama variata de produse, acoperind mai multe categorii.

Kaufland Romania

In Romania, in prezent, Kaufland este liderul pietei de comert, dupa cifra de afaceri. Brandul a luat nastere in Germania, in urma cu aproape 40 de ani.

Lantul de hypermarketuri Kaufland Romania ocupa primul loc in topul preferintelor consumatorilor in ceea ce priveste magazinele de unde se aprovizioneaza.

Primul magazin de acest fel deschis in Romania a fost inaugurat in anul 2005. Expansiunea a fost atat de mare incat, pana in 2009, brandul nemtesc era prezent in piata cu 44 de magazine, devenind cel mai mare lant de hypermarketuri pe plan local. Conceptul acestui brand este diferit fata de competitorii directi, Kaufland fiind prezent si in localitati mai mici.

La 5 ani de la deschidere, in 2010, Kaufland a extins marca proprie K-Classic, aceasta fiind cunoscuta ca avand cel mai bun raport calitate/pret.

Dezvoltarea brandului a continuat intr-un ritm alert, astfel ca anul 2014 a marcat inaugurarea magazinului Kaufland cu numarul 100, din Romania.

Marcile proprii K-Bio si K-take it veggie au fost extinse incepand cu 2016, adresandu-se consumatorilor care isi doresc un stil de viata sanatos. De asemenea, in acelasi an, prin parteneriatul cu Renovatio, Kaufland a lansat prima retea publica de statii de alimentare a masinilor electrice din Romania.

In acceeasi perioada, Kaufland Romania a adus in piata aplicatia Scan and Play, aceasta oferind clientilor posibilitatea sa isi scaneze singuri produsele si apoi sa le achite la o casa special amenajata. Un an mai tarziu, in 2017, Kaufland a introdus in magazine marca proprie Vreau din Romania si a inceput procesul de modernizare in toate unitatile.

Kaufland Romania

Kaufland Bucuresti

Pentru brandul Kaufland Romania, anul financiar 2019 a inregistrat o majorare a vanzarilor, cu 9%, astfel ca cifra de afaceri a atins valoarea de 11, 8 miliarde lei, comparativ cu anul precedent (10,8 miliarde lei). Vanzarile au inregistrat cresteri consecutive incepand cu anul 2005, de cand brandul este prezent pe piata romaneasca. Profitul net a atins valoare de 847,6 milioane lei, aceasta fiind in crestere cu 7% fata de anul anterior.

Kaufland, lantul german de hypermarketuri cu preturi accesibile, este lider in comertul local si isi mentine primul loc, oferind consumatorilor varietate si ofertele cele mai bune.

Grupul Kaufland

Avand sediul in Germania, brandul Kaufland este parte a Grupului Schwarz, acesta fiind al patrulea cel mai mare retailer din lume.

In prezent, Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine si peste 132.000 de angajati in 8 tari.

Brandul nemtesc are in totalitate peste 140 de hypermarketuri la nivel national, fiind un jucator de top pe piata de retail FMCG.