Retailerul de moda suedez H&M a lansat o aplicatie pentru telefoanele inteligente care permite clientilor sa scaneze eticheta produselor din magazine pentru a le comanda instant in magazinul online.
Retailerul de fashion H&M extinde serviciile de tip omnichannel oferind clientilor posibilitatea de a scana eticheta produselor din magazinele fizice pentru a le putea comanda online.
Serviciul poate fi accesat prin descarcarea gratuita a unei aplicatii, de pe site-ul companiei, disponibila atat pentru IOS cat si pentru Android.
Aplicatia va avea multiple utilitati. Ii poate ajuta pe clienti sa gaseasca modelul, culoarea, marimea produsului dorit. Poate fi vazuta si ca o revista de moda online cu informatii despre noile tendinte din fashion. Mai mult, permite achizitiile online direct de pe telefonul mobil, iar cei care o descarca pot obtine oferte si promotii exclusive.
H&M are in Romania un lant de 47 de magazine. Grupul H&M detine aproximativ 3.900 de magazine in 61 de piete, inclusiv cele de franciza. In 2015, vanzarile grupului s-au ridicat la 210 milioane SEK (inclusiv TVA) și numarul de angajati a depasit 148,000.
Sursa: Economica.net