In primul semestru al acestui an, Generali Romania a subscris un volum de prime de 273 de milioane de lei, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Segmentul de asigurari generale, care detine o pondere de 86% din totalul businessului local, a avut o crestere de 20%, ajungand la 235 de milioane de lei.
Pe segmentul de asigurari de tip property, care include asigurarile de incendiu si calamitati naturale si pe cele de daune la proprietati, Generali Romania a subscris un volum de prime de 65 de milioane de lei, similar cu cel din perioada ianuarie – iunie 2015.
Volumul de business de asigurari auto a ajuns la 142,4 de milioane de lei, in crestere cu 36,7% fata de anul 2015.
Compania a inregistrat o crestere mai mare pe segmentul de asigurari auto, in special pe RCA.
„In acest context, tot mai multi soferi apreciaza compania noastra si, implicit, politica noastra prudenta de subscriere, care tine cont de riscul asumat, daunalitatea segmentului si alti parametri specifici.
Generali este o companie solida, recunoscuta pentru calitatea serviciilor, in special pentru plata corecta si rapida a daunelor, atribute ce ii determina pe consumatori sa isi dorească sa detina produsele noastre. La acestea se adauga si faptul ca Generali isi pastreaza reputatia de asigurator de incredere, fiind pozitionata in top 3 companii de incredere din intreaga piata, conform rezultatelor studiului Asibus, recent realizat de compania de research Mednet pentru piata asigurarilor”, a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.
De asemena, cererea pentru asigurarile de sanatate a crescut, in prima jumatate a anului, Generali obtinand o crestere de 60% a businessului pe acest segment. Este un efect direct al preferintei romanilor pentru servicii medicale in clinici private si a faptului ca, de anul acesta, Generali are in portofoliu si o asigurare privata de sanatate care acopera servicii medicale in clinicile din intreaga lume.
Generali România este o companie de asigurari importanta in Romania si este parte a Grupului Generali, care este unul dintre cei mai mari furnizori de asigurari la nivel global, cu venituri totale din prime de 74 de miliarde de euro, in 2015. Cu 76.000 de angajati la nivel global, prezent in peste 60 de tari, Grupul ocupa o pozitie de lider pe pietele vest-europene si un loc tot mai important pe pietele din Europa Centrală si de Est si in Asia.