Ferrero – ciocolata cu stil pentru o experienta desavarsita

Ferrero – ciocolata cu stil pentru o experienta desavarsita

Ferrero este producatorul italian de ciocolata. Datorita pasiunii profesionistilor si a dorintei pentru calitate, branduri precum Raffaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri, Nutella, Kinder sau Tic Tac, au devenit astazi unele dintre cele mai cunoscute si apreciate de consumatori din intreaga lume. Compania a fost fondata in anul 1946, de Pietro Ferrero, in orasul italian Alba.

 

Unicitatea gustului Ferrero

De ce sunt atat de speciale dulciurile produse de Ferrero? Ce le face atat de irezistibile? Atentia, calitatea si…pasiunea. Cum iau nastere delicatesele: pe parcursul unui an intreg, grupul Ferrero colaboreaza cu aproximativ 1.000 de specialisti care degusta, analizeaza textura, aroma si savoarea fiecarui produs.

De exemplu, Ferrero Rocher este supus la peste 18.500 degustari pe sezon. De asemenea, compania are proceduri pentru managementul temperaturii optime pana in momentul cumpararii de la punctul de vanzare, pentru a garanta mereu un gust care respecta standardele Ferrero.

Si, pentru ca atentia la detalii conteaza, materiile prime sunt supuse unor testari aprofundate constante. Incepand cu momentul recoltarii si ulterior, printr-o serie de procese ce implica verificari si analize regulate ale gustului si ale texturii, inspectii ale furnizorilor si proceduri de siguranta a alimentelor, toate acestea pentru a asigura controlul absolut asupra ingredientelor.

 Ferrero in Romania

Ferrero in Romania - o experienta unica a gustului

Ferrero Romania este filiala locala a grupului italian cu acelasi nume. Din cazua caldurii, in perioada verii, in mod exclusiv, compania retrage din procesul de distributie catre magazine toate specialitatile sale de ciocolata. Specialistii sustin ca cel mai mare inamic al ciocolatei este caldura, care ar putea dauna calitatii produselor. Datorita faptului ca Ferrero isi doreste sa ofere calitate consumatorilor, ci nu cantitate, compania prefera sa vanda mai putin, pentru a nu compromite produsele.

Cifrele finainciare nu afecteaza calitatea produselor si nici preferintele clientilor. Astfel ca, desi cifra de afaceri a Ferrero Romania fost in crestere cu 31%, fata de anul precedent, in valoare de 782,1 mil lei, profitul net a inregistrat o scadere considerabila (69%) 4,7 mil lei,

Gratie pasiunii si a retetelor speciale unice, in ceea ce priveste specialitatile de ciocolata, compania Ferrero este producator premium. Iar acest lucru se vede in preferintele consumatorilor care au pozitionat Ferrero pe primul loc in topul alegerilor, atat la nivel de judet (Bucuresti), cat si national (Romania).