Toata lumea stie ca protectia si igiena sunt cele mai importante in contextual actual, al virusului care ne-a schimbat vietile si obiceiurile.
Asa se face ca romanii au aratat interes foarte mare pentru produsele de curatenie a casei (Nufar, Triumf) si ingrijire a pielii, din cauza folosirii excesive a produselor dezinfectante. Cremele de maini Farmec sunt renumite pentru folosirea glicerinei ca ingredient activ emolient, care ajuta la o hidratare in profunzime. Categoria de produse pentru igiena locuintei a avut o evolutie de aproximativ 17%, comparativ cu vanzarile din aceeasi perioada a anului 2019.
In prima jumatate a anului, compania clujeana a inregistrat cresteri cu pana la 105%, mare parte datoarate vanzarilor online, fata de aceeasi perioada a anului trecut. S-a constatat ca numarul mediu lunar de vizitatori unici a depasit 250.000 de persoane, iar majoritatea accesarilor au fost facute de pe un dispozitiv mobil. Aceasta schimbare a adus companiei o crestere cu 59% fata de anul precedent. La inceputul pandemiei, in perioada martie – mai, traficul pe site s-a dublat, chiar daca valoarea cosului de cumparaturi a ramas acelasi.
Cumparaturile cu cardul, mai avantajoase!
Farmec a venit in sprijinul consumatorilor si a oferit plata online in siguranta, fapt care a dus la o crestere cu 100% a utilizarii cardului ca instrument de plata. Astfel, platile cu cardul s-au dublat in primele 6 luni din 2020, 42% din totalul comenzilor inregistate fiind achitate cu cardul.
In materie de produse vandute, in primul semestru al anului 2020, romanii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnica, precum produsele de curatenie, dezinfectanti, sapunuri, dar si pentru produse de ingrijire, cele mai cautate fiind cremele de maini si fiolele cu acid hialuronic. Categoria de produse pentru igiena locuintei a avut o evolutie de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obtinute in aceeasi perioada din 2019.