FAN Courier este liderul serviciilor de curierat din Romania. Cu o experienta de peste 20 de ani si o platforma mereu inovatoare, compania a reusit sa se mentina pe primul loc, inca din anul 2006.
Istoricul unui brand romanesc de succes
FAN Courier a luat nastere in anul 1998, din ideea a 3 antreprenori care au copilarit impreuna: fratii Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. Pe 16 ianuarie au avut prima comanda, incepand livrarile cu propriile masini.
Business-ul a continuat sa se dezvolte rapid, ceea ce a dus in anul 2007 la situatia amuzanta in care depozitul pe care il detineau a fost efectiv sufocat de colete, din cauza numarului neasteptat de mare de comenzi. Atunci si-au dat seama ca afacerea are nevoie de o investitie intr-un spatiu mult mai mare, dotat la cele mai inalte standarde.
Cu o acoperire nationala 100%, 134 de filiale in toata tara si o flota auto de mai bine de 4.000 de vehicule, masinile FAN Courier parcurg in fiecare noapte in jur de 100.000 de kilometri. Serviciile de livrare se dezvolta rapid, astfel ca lista localitatilor care nu mai necesita kilometri suplimentari, creste, iar in acest mod serviciile de expediere sunt disponibile atat la nivel national, cat si international, prin parteneriate solide.
Cea mai mare companie de livrari
FAN Courier a investit in departamentul de IT, in sedii locale mai mari si mai moderne, training si innoirea parcului auto. Toate acestea au contribuit la facilitarea procesului de sortare, transport si expediere, plasand FAN Courier in topul celor mai moderne companii autohtone.
In anul 2019 compania FAN Courier a inregistrat cresteri financiare, astfel ca au avut o cifra de afaceri in valoare de 791,6 milioane lei si un profit de 82,7 milioane lei, cu un numar mediu de 3000 de anagajati.
De-a lungul anilor, compania s-a facut remarcata in mai multe domenii reprezentative, printre care le amintim pe cele mai importante:
- locul 12 in Top 100 al celor mai cunoscute si longevive branduri romanesti, pozitie acordata in fiecare an de revista Biz
- castigatorul premiului SUPERBRANDS, pentru a doua oara, in mai putin de cinci ani, acordat in cadrul competitiei din 2019;
- Black Friday Hero acordat de Govnet in 2018 in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Curierat;
- Courier and Postal Services Company of the Year, acordat de Govnet in 2018 in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Curierat;
- Best Website, acordat de Govnet in 2018 in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Curierat;
- Investment of the Year, acordat de Govnet in 2018 in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Curierat;
- Laureat anual (Locul I) si Premiul de Excelenta in Topul National al Firmelor intocmit de Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti;
- Laureat anual (Locul I) in Topul National al Firmelor Private din Romania organizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania;
- Best Courier Web Application, premiu acordat in 2017 in cadrul Galei Premiilor de Curierat si Servicii postale romane;
- Best Courier Company, acordat in cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016;
- Social Impact Program of the Year, premiu acordat Fundatiei FAN Courier, in 2017, in cadrul Galei Premiilor de Curierat si Servicii postale romane;
FAN Courier isi propune sa se dezvolte in continuare pentru ca Romania este o tara in care merita sa investesti. Datorita unui sistem foarte bine calculat si dezvoltat, FAN Courier a reusit sa depaseasca orice bariera si sa prospere de la an la an. Calitatea serviciilor si respectul pentru clienti mentine compania pe locul 1.
.webp)