Expansiunea retailerilor internationali pe plan local

Expansiunea retailerilor internationali pe plan local

Luna febuarie a marcat un ritm de expansiune mult mai alert pentru retelele internationale de retail, in conditiile in care au fost inaugurate 12 noi unitati comerciale.

Fata de ce se intampla anul trecut, in luna februarie, marile lanturi de magazine au deschis cu sapte magazine mai mult.

Profi este pe prima pozitie in topul celor mai expansivi retaileri, in contextul in care a inaugurat opt magazine noi, adica doua treimi din totalul inaugurarilor din luna februarie.

La mare distanta fata de Profi se gasesc Carrefour, Mega Image, 1 Minute si Lidl, fiecare cu cate un nou magazin deschis.

Dintre cele opt unitati inaugurate de Profi, trei functioneaza in format Standard, respectiv City, in timp ce formatul Loco, pentru zona rurala, a adaugat in portofoliu doar doua unitati. Astfel, Profi are o retea de 379 de unitati comerciale, in 179 de localitati. 

Francezii de la Carrefour au deschis o singura unitate, sub brandul Market, in capitala. Acesta este al 19-lea supermarket operat de retailer in Bucuresti, adica al 107-lea la nivel national.

Retailerul belgian Mega Image a inaugurat o noua unitate Mega Image in judetul Ilfov, astfel ajungand la o retea de 217 magazine.

Lidl, parte a grupului Schwarz, a bifat o noua inaugurare, prin care ajunge la un numar de 193 de magazine in care opereaza. Lidl a anuntat ca vrea sa deschida 10 unitati, pentru anul acesta.

De asemenea, compania Lagardère Travel Retail a inaugurat al noualea magazin 1 Minute din Bucuresti, localizat in incinta centrului de afaceri Green Gate. In total, Lagardère Travel Retail are 12 magazine 1 Minute la nivel national.

Sursa: Progresiv.ro