Epic Games și Lego vor construi un metaverse destinat copiilor

Epic Games și Lego vor construi un metaverse destinat copiilor

Epic Games a anunțat săptămâna trecută ca va face un parteneriat împreună cu LEGO, cu scopul de a construi un metaverse pentru copii. Ambele companii au declarat că vor modela metaverse-ul în așa fel, încât acesta să devină un spațiu sigur și distractiv pentru cei mici. Tim Sweeney, CEO la Epic Games, a afirmat că este încântat de această colaborare, întrucât LEGO a reușit să dezvolte imaginația copiilor și a părinților prin jocuri creative timp de aproape un secol și ar dori să continue tradiția într-un mediu virtual.

După ce principii se vor ghida cele două companii?

Cele două firme nu au oferit prea multe detalii legat de spațiul virtual pe care îl vor construi, însă au anunțat principiile de bază după care se vor ghida: siguranța și starea de bine a copiilor va fi o prioritate, intimitatea celor mici va fi garantată, echiparea părinților cu tooluri care le va oferi control asupra experiențelor digitale. Sweeney își dorește ca proiectul să se transforme într-un spațiu de joacă online unde utilizatorii vor avea acces la jocuri video, filme, seriale și desene animate. Întreaga experiență va fi family-friendly și li se va oferi copiilor ocazia de a deveni creatori încrezători.

LEGO și Epic Games nu sunt singurele companii care vor să construiască propriul metaverse

Ninatic, firma care a creat jocul Pokemon Go, și-a expus planurile cu privire la construirea unui „metaverse în lumea reală”. Scopul acestui proiect este de a folosi tehnologia pentru a aduce oamenii mai aproape în lumea reală. Costurile proiectului au fost evaluate la $3 miliarde, iar investițiile de până acum ajung la valoarea de $300 milioane.

Experiențele digitale promise până în prezent au potențialul de a dezvolta aptitudini folositoare pe termen lung, cum ar fi creativitatea, colaborarea și comunicarea. Rămâne de văzut dacă giganții tech vor reuși să-și îndeplinească promisiunile cu privire la siguranță și utilitate.