Cum a lovit pandemia BMW Group Romania?

Cum a lovit pandemia BMW Group Romania?

Multe companii din Romania suporta consecintele devastatoare ale pandemiei, care a inceput sa aduca restrictii si schimbari de comportament in randul consumatorilor. BMW Group Romania a vandut 622 de automobile in prima parte a anului 2020.

Josef Reiter, Directorul General al Grupului BMW Romania a declarat pentru Forbes ca in primul trimestru al acestui an compania a avut o scadere de 6,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. El considera ca acest lucru este un semn bun, dat fiind contextul pandemic atat de dur care a lovit majoritatea pietelor. El precizeaza ca, pentru BMW, piata din Romania a fost mai putin afectata de pandemie decat alte piete pe care activeaza, dar si decat piata din vestul Europei, unde impactul a fost mult mai mare. Aici compania a reusit sa ia masuri rapid si sa se redreseze in timp util. Acesta declara totodata ca angajatii BMW sunt pregatiti sa se intoarca la munca respectand toate masurile de siguranta necesare. 

In primele trei luni ale anului 2020, BMW Group a avut la nivel global livrari totale de 477.111 automobile premium BMW, MINI si Rolls-Royce. Aceasta cifra reprezinta -20.6% scadere fata de perioada similara a anului anterior, insa perioada neafectata de pandemia actuala.

Masuri in interiorul companiei BMW Group Romania

Pentru piata din Romania, BMW Group si-a schimbat rapid regulile de vanzare si s-a adaptat la situatia declansata de pandemia de coronavirus. Vanzarile s-au mutat in online, plata se face la distanta prin card bancar, livrarea automobilului se face doar dupa transferul acestuia printr-un program special de curatare si dezinfectare. 

Toti angajatii care manevreaza automobilele utilizeaza manusi si echipamente speciale. Directorul general BMW Group Romania sustine ca, pentru el si pentru compania pe care o reprezinta, nimic nu este mai important decat sanatatea angajatilor si a clientilor lor si de asemenea asumarea responsabilitatii fata de societate. El evalueaza de asemenea interesul din partea clientilor BMW Group ca fiind in prezent la un nivel destul de bun, mai ales tinand cont de acest context instabil cu care toate companiile se confrunta din cauza pandemiei.

Exista oare o speranta sa auzim vesti cat mai bune din mai multe sectoare din economia romaneasca?