Vacantele reprezinta o parte esentiala a muncii productive si fericite. Ca orice eveniment major, aceasta merita o planificare atenta si de lunga durata.
De aceea, saptamana de dinainte de calatorie este cruciala, dar, din fericire, exista numerosi pasi pe care ii poti lua in calcul pentru a evita problemele aparute din senin.
Iata care sunt acestia:
Vorbesc cu colegii
Pentru orice problema aparuta din senin este bine sa existe o rezolvare. De aceea, indicat ar fi sa lasi parolele si contactele importante colegilor. Bifeaza toate acestea in prima zi a saptamanii, cand ai mai mult timp liber.
Isi prioritizeaza sarcinile
Inainte de a pleca in vacanta du-ti la bun sfarsit majoritatea task-urilor. Concediul este acea perioada din an in care trebuie sa te relaxezi si sa iti eliberezi mintea de toate lucrurile care iti consuma energie. De asemenea, inainte de a te reintoarce la birou alcatuieste un plan nou de sarcini, care sa iti fluidizeze volumul de munca.
Citeste si 3 intrebari pe care trebuie sa le adresezi angajatorului inainte de a accepta job-ul
Isi pastreaza timp pentru relaxare
Evita pe cat posibil sa mergi la birou imediat cum ai venit din vacanta. Planifica-ti concediul, lasandu-ti o zi sau doua de relaxare. Acest lucru te va face sa te simti mai bine pregatit si sa te intoarci la lucru fara a te simti obosit.
Este perioada concediilor, iar zilele premergatoare vacantei parca sunt cele mai obositoare, cu o multime de "to do lists" si prea putin timp pentru a lasa situatia asa cum iti doresti. E momentul sa te deconectezi de la Internet si sa te bucuri mare, soare, munte, oameni si carti bune! O meriti din plin dupa un an de munca.
Daca acest articol ti s-a parut interesant, urmareste-ne si pe paginile de Facebook, Twitter sau LinkedIn!
Sursa: businessinsider.com
Traducere: Minodora Florescu