Carrefour Romania lanseaza Ema, un ecosistem digital care automatizeaza procesele de resurse umane

Carrefour Romania lanseaza Ema, un ecosistem digital care automatizeaza procesele de resurse umane

Carrefour Romania lanseaza un ecosistem digital ce integreaza prima interfata de chatbot de recrutare de pe piata din Romania construita cu tehnologie UiPath, in parteneriat cu doua companii locale: DRUID si RPAbox. Acest nou sistem revolutioneaza procesul de recrutare si automatizeaza interactiunea cu angajatii si cu candidatii.
Integrata atat intern, cat si extern, printr-o interfata simpla, curata, robusta si intuitiva, Ema este un ecosistem digital care automatizeaza procesele de resurse umane, construit de Carrefour in parteneriat cu DRUID, companie romaneasca specializata in dezvoltarea de asistenti virtuali inteligenti, de la care Carrefour a integrat tehnologia conversationala, si cu RPAbox, companie specializata in implementarea de solutii bazate pe RPA (robotic process automation). Ambele branduri romanesti folosesc cu succes tehnologia UiPath pentru a ajuta organizatii din intreaga lume sa automatizeze activitati repetitive, astfel incat echipele sa-si investeasca energia in responsabilitati care produc adevarata valoare adaugata umana.
Prin interfata externa activa pe pagina de Cariere a site-ului Carrefour (www.carrefour.ro/cariere), Ema ghideaza candidatii si ii acompaniaza pas cu pas pentru a ajunge cat mai rapid si mai simplu la job-ul dorit, printr-o conversatie personalizata, prietenoasa si intuitiva, respectand toate normele GDPR. Candidatii au posibilitatea de a aplica pentru orice magazin in care exista o pozitie vacanta, alegand orasul si tipul job-ului cautat. Odata inregistrata aplicatia, profilul candidatului ajunge direct la managerul recrutor, interviul poate fi confirmat instantaneu, iar atat candidatii, cat si managerii, sunt informati prin SMS in momentele importante ale procesului de recrutare.
Interfata interna este integrata in aplicatiile interne ale companiei si este usor de accesat de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. Prin recunoasterea automata a utilizatorului si parolei aferente din organizatie, Ema poate reda alte doua interfete diferite, in functie de tipul de pozitie pe care il ocupa angajatul. Prima, care automatizeaza procesul de recrutare si angajare, este dedicata managerilor recrutori si echipei de resurse umane, fiind integrata cu pagina de Cariere a website-ului Carrefour. Aceasta aduce beneficii imense de timp si eficienta managerilor din cele peste 360 de magazine Carrefour din intreaga tara, avantaje-cheie acum si pentru planurile de viitor ale organizatiei. Cea de-a doua este accesibila tuturor colegilor din companie care detin un utilizator Carrefour intern. Pentru acestia, Ema stie sa raspunda, imediat si la orice ora, la cele mai frecvente intrebari legate de adeverinte, concedii, asigurare de sanatate sau alte informatii legate de pachetul de compensatii si beneficii, mobilitate, politici si procese diverse de resurse umane. In functie de intrebarile primite, Ema este permanent instruita si actualizata de echipa de proiect pentru a raspunde singura, cat mai corect si pentru o categorie cat mai variata de intrebari, fara sa fie nevoie sa directioneze utilizatorul catre un coleg din resurse umane.
„Adoptarea si incorporarea tehnologiei moderne, a robotilor, a inteligentei artificiale si automatizarilor - toate acestea fac parte din strategia de accelerare a transformarii digitale a Carrefour. Astazi, resursele umane din Carrefour pasesc cu totul intr-o noua era: fara hartii, fara timp pierdut cu sarcini care nu aduc reala valoare pentru managerii din Operational, cu procese mult simplificate sau automatizate si sisteme extrem de simplu de folosit. Suntem in plin proces de migrare intr-un nou sistem - de fapt, un ecosistem complet, care inglobeaza SAP, Success Factors si o aplicatie personalizata de pontaj si orare. Posibilitatea integrarii simple a Emei cu noile sisteme de resurse umane a fost cerinta de baza pentru acest produs si toate legaturile chatbot-ului care vor fi create dupa migrare, vor aduce inca si mai mult timp castigat colegilor nostri din operational.” - Irina Chende, Director Reward si Dezvoltare, interim Director Resurse Umane, Carrefour Romania.
„Viteza de operare in magazinele noastre este intensa. Ema s-a nascut pornind de la nevoia de a reduce cat mai mult timpul alocat activitatilor administrative de resurse umane si de a transforma back office-ul procesului de recrutare operational intr-o simpla apasare de buton. Prin aceasta noua interfata, unica in Romania, managerii din magazinele Carrefour au castigat timp pe care sa il dedice clientilor, echipelor lor si interactiunilor de calitate cu candidatii. Zi de zi, echipa operationala este alaturi de clienti si depune un efort colosal pentru a se adapta oricarui context si pentru a oferi servicii de calitate, astfel ca Ema le vine in ajutor in procesele interne pentru ca le ofera flexibilitate si eficienta in procesul de recrutare.” Catalin Samara, Director Operational Carrefour Romania.
Din luna noiembrie, Carrefour Romania invita candidatii pe sectiunea de Cariere a site-ului Carrefour pentru a face cunostinta cu Ema, noua colega digitala de la Resurse Umane, ce ofera o experienta personalizata pentru utilizatori.


Despre Carrefour


Carrefour Romania, este unul dintre cei mai mari angajatori privati din tara, cu 18.000 de angajati in peste 360 de magazine in diferite formate: hipermarket, supermarket, proximitate si discount, o organizatie care incurajeaza  diversitatea, egalitatea la locul de munca, spiritul antreprenorial si inovatia.
Carrefour ofera clientilor sai un univers de posibilitati de a face cumparaturi in siguranta: direct in cele peste 360 de magazine din tara, unde, cu aplicatia Carrefour si casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapida si usoara sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasa sau Click & Collect: www.carrefour.ro si platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store si cu o retea prezenta in 36 de orase.
In plus, organizatia sustine comunitatile in care activeaza prin programe si initiative nationale pe termen lung, cu impact pozitiv in societate, in ansamblul ei: Cooperativa Agricola Varasti, prima de acest gen fondata de retailer in Romania, Deschidem Romanesc si Crestem Romania BIO, in cadrul careia a introdus in premiera in Romania, eticheta “in conversie la bio”. In plus, Carrefour a sustinut atat financiar cat si prin transfer de expertiza, infiintarea Fundatiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care isi propune sa contribuie la o schimbare sistemica a sectorului legumicol din Romania.
Ducand mai departe grija pentru comunitate si mediul inconjurator, Carrefour Romania deruleaza Punem Pret pe Plastic, un program de economie circulara adresat reducerii cantitatii de ambalaje din plastic si introducerii plasticului intr-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire si reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile si compostabile alaturi de o gama extinsa de produse biodegradabile, realizeaza programe de colectare selectiva si deruleaza initiative de incurajare a bunelor obiceiuri. Acestor initiative li se adauga contributia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Rosie si suportul pentru multe alte programe prin care sustine comunitatile vulnerabile si reduce risipa alimentara.
 
Despre Druid: Druid este singura companie din Romania specializata in proiectarea si dezvoltarea de asistenti virtuali inteligenti dedicati proceselor complexe tip enterprise.
Despre RPAbox: RPAbox ajuta companii de toate dimensiunile, de peste tot din lume, sa scaleze tehnologia UiPath in interiorul ecosistemelor digitale proprii.