Abonamentele Disney+ se vor scumpi din decembrie, după ce vor lansa un abonament susținut de reclame. Așa că este momentul să folosiți link-ul meu pentru a face abonamente pe un an.
Abonamente mai scumpe
Disney Plus își va crește prețurile începând din decembrie, pe măsură ce lansează un nou sistem susținut de reclamă pentru serviciul său de streaming, a anunțat compania miercuri.
În prezent, abonamentul fără reclame la Disney Plus este de circa 8 USD pe lună. Începând cu 8 decembrie, abonamentul fără reclame va crește cu 3 USD pe lună la aproximativ 11 USD. Simultan, noul abonament bazat pe reclame va fi lansat la 8 USD pe lună, același preț pe care abonații Disney Plus îl plătesc acum pentru a viziona fără reclame. Prețul abonamentelor anuale crește, deși oferă în continuare o reducere la planurile lunare.
Disney a sugerat de luni de zile că ar putea crește prețurile în cursul acestui an, CEO-ul Bob Chapek sugerând de două ori că lansarea nivelului fără reclame ar putea coincide cu unele creșteri de preț. Creșterea din decembrie va fi a doua pentru Disney Plus de când a fost lansat la sfârșitul anului 2019. În martie 2021, serviciul a crescut prețurile de la 7 USD pe lună la nivelul actual de 8 USD.
Rezultate bune pentru Disney+
Disney a anunțat că serviciul său de streaming Disney+ are acum peste 152 de milioane de abonați, în creștere cu 31% față de cele 116 milioane pe care le avea cu un an în urmă. Disney a raportat un venit net de 1,4 miliarde de dolari din venituri de 21,5 miliarde de dolari pentru trimestrul încheiat la 2 iulie 2022.
Pe lângă cei 152,1 milioane de abonați Disney+, Disney a încheiat trimestrul cu 22,8 milioane de abonați ESPN+ (cu 53%) și 46,2 milioane de abonați Hulu (cu 8%). Dacă adunăm toate acestea, baza totală de abonați ai Disney, aproximativ 221 de milioane, este identică cu cea a Netflix, liderul pieței.
Din păcate, toate aceste trei servicii se confruntă cu dificultăți financiare, declanșând o pierdere operațională pentru afacerile Disney direct către consumatori: Disney+ și ESPN+ au înregistrat pierderi mai mari decât în trimestrul din anul precedent, iar Hulu a suferit din cauza veniturilor operaționale mai mici, a spus Disney.