In cartea Magnetic: The Art of Attracting Business, autorul, speakerul si consultantul de business Joe Calloway detaliaza moduri prin care ii poti transforma pe actualii clienti in magneti care sa atraga noi clienti, prin intermediul recomadarilor pozitive.
Trucul pe care il adopta este sa controlezi ce spun oamenii despre businessul tau - nu prin neincurajarea recenziilor si a reducerii la tacere a eventualelor critici. Important este sa te hotarasti ce vor clientii tai iar apoi sa le livrezi produsul sau serviciul care sa le inspire lauda.
Calloway afirma ca trebuie sa fii foarte hotarat in ce directie vrei sa ii conduci pe clienti si cum o sa iti influenteze opinia lor businessul.
Exista 6 tipuri de complimente supreme pe care oricine si le doreste sa le auda despre compania in care lucreaza:
- Transforma afacerile in ceva foarte usor de realizat!
- Intotdeauna ma informeaza!
- Sunt cei care rezolva problemele!
- Ma respecta.
- Au cele mai bune produse.
- Am incredere in ei
Tot secretul sta in descoperirea accentului pe care ti-l doresti in business. Ce este mai important pentru tine: sa ai produse ieftine, sa oferi incredere, sa fii renumit? Fiecare companie cauta un set de valori care sa se alinieze asteptarilor clientilor.
Dupa cum sublinia Joe Calloway: “Poate sa ti se para complicat. Dar te asigur ca daca iti simplifici gandirea ca sa obtii claritate si atentie asupra celor 3 obiective majore pentru fiecare zi, o sa gasesti forta care sa genereze succesul.”
Sursa: Success.com
Autor: Sophia Dembling
Traducere: Diana Petroiu