15 logo-uri celebre carora nu le stim sensul

15 logo-uri celebre carora nu le stim sensul

Se pare ca unele dintre cele mai cunoscute logo-uri la nivel mondial au fost  create cu rostul de a arata ceva mai mult decat latura lor estetica. Cu siguranta, fiecare linie, curba, culoare a fost aleasa cu multa grija si cu un scop. Insa si mesajul din spatele conceptului are o importanta majora.

 

15 logo-uri celebre au mesaje ascunse, pe care nici nu le ghiceam:

 

Hyundai

Multi sunt inclinati sa creada ca logo-ul companiei din Coreea de Sud provine de la prima litera a numelui. De fapt, primul H simbolizeaza doi oameni (un client si un reprezentant al companiei) care isi strang mana.

 

Adidas

Numele Adidas este derivat din cel al fondatorului, Adolf Dassler. Desi logo-ul companiei a suferit diverse modificari de-a lungul timpului, a avut intotdeauna trei linii. La ora actuala, logo-ul contine trei linii care formeaza un triunghi.

Logo-ul simbolizeaza un munte, care reprezinta provocarile pe care fiecare sportiv trebuie sa le depaseasca.

 

Apple

Rob Yanov, designerul care a facut logo-ul Apple, a povestit cum i-a venit ideea: “Am cumparat o punga plina cu mere, le-am pus intr-un bol, si le-am desenat timp de o saptamana, incercand sa sparg imaginea in ceva simplu. Cand am muscat dintr-un mar, ca parte a unui experiment, mi-am dat seama de o coincidenta: “bite” (muscatura) suna la fel ca termenul “byte”.

 

Sony Vaio

Primele doua litere ale logo-ului Sony Vaio alcatuiesc un val care inseamna un simbol analogic, in timp ce ultimele doua sunt similare cifrelor 1 si 0, adica simbolurile unui semnal digital.

 

Amazon

La prima vedere, logo-ul Amazon nu pare sa aiba ceva special. Dar a fost creat, avand in minte filozofia companiei. Sageata portocalie seamana cu un zambet, deoarece compania isi doreste ca clientii lor sa fie satisfacuti. Sageata contine intervalul de la litera A la Z, mesajul subliminal fiind ca Amazon vinde absolut orice produs imaginabil de client (de la A la Z).

 

Baskin Robbins

Partile roz ale literelor din BR formeaza numarul 31.31 este si numarul de arome de inghetata pe care compania le comercializa.

Toyota

Multi oameni asociau logo-ul de la Toyota cu imaginea unui cowboy care poarta o palarie. De fapt, reprezinta o imagine stilizata a ochiului unui ac prin care trece apa. Acesta este un indiciu la trecutul companiei, care a produs si masini de tesut.

 

Continental

Continental, un producator faimos de anvelope, are un logo in care primele doua litere descriu o roata de vehicul.

Formula 1

Daca te uiti cu atentie la spatiul gol dintre litera F si dungile rosii ale logo-ului Formula 1, poti vedea numarul 1. Culoarea rosie vrea sa semnifice si viteza pe care o ating masinile de Formula 1.

Pinterest

Logo-ul lui Pinterest contine si imaginea unui ac, trimitand la ideea ca cei care intra pe site construiesc o arhiva cu imaginile pe care le gasesc interesante, ca si cum ar  folosi o agrafa/ac.

Beats

Beats, un producator de echipamente audio, din SUA, are un logo in care litera B seamana cu imaginea unei persoane care poarta casti.

Toblerone

Toblerone, celebra companie de ciocolata cu sediul in Berna, Elvetia, are in logo silueta unui urs, pentru ca Bern este numit uneori un “oras de ursi”.

BMW

Se crede adesea ca partea centrala a logo-ului de la BMW simbolizeaza lamele rotative ale unui avion, tinand cont de istoricul companiei in tehnologia de aviatie. De fapt, este o parte a steagului bavarez, o zona a Germaniei in care sunt de gasit originile companiei.  

LG

Logo-ul companiei LG reprezinta imaginea stilizata a chipului unui om. Potrivit companiei, acest lucru semnifica aspiratia lor de a pastra relatii umane, obisnuite, cu clientii.

Evernote

Se stie ca elefantii sunt cunoscuti pentru memoria lor impresionanta. De aceea, aplicatia de luat notite Evernote foloseste acest logo. Bucatica indoita de la urechea elefantului, din logo, are forma unui colt de carte, in genul celor pe care il folosim ca un semn de carte.

Coca-Cola

Cunoscutul logo de la Coca-Cola ascunde si el ceva. In spatiul dintre litera O si litera L poti sa vezi steagul danez. 

 

 

Sursa: Bright Side