About this course

Despre curs
Mentiune: Acest curs se susţine în momentul în care se formează o grupă minimă sau in house, la cerere.
Fiecare vânzare reprezintă primul pas spre o nouă vânzare. Acţiunile de customer service au ca principală finalitate RECOMANDAREA, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în acest proces. Iar asta transformă fundamental echipa de customer suport în cea mai importantă Echipă de Vânzări a unei companii. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite. Şi totul începe cu o asumare fundamentală: activitatea de customer service este şi trebuie să rămână una publică. Bun venit în Agora!
Curs interactiv cu aplicaţii practice: Fiecare secţiune a cursului este însoţită de studii de caz concrete din activitatea trainerului, jocuri de rol şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri.  Vei avea ocazia să experimentezi, aplici şi analizezi toate noţiunile prezentate. 
Beneficii: 
  • Accesul la curs şi la exerciţiile şi dezbaterile din cadrul acestuia
  • Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului
  • Suportul de curs şi materialele aferente, în format electronic
  • Diploma de participare eliberată de Creative Business Management
  • O sesiune de feedback prin email, opţională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învăţate la curs şi rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs.
 
Obiectivele cursului
Principalul obiectiv al cursului este cel de echipare a participanţilor cu tehnici şi cunoştinţe valoroase de relaţionare comercială şi comunicare, trainingul fiind totodată un cadru în care participanţii sunt încurajaţi să participe şi să schimbe experienţe.
  • Vei învăţa cum să eficientizezi relaţia cu clienţii; 
  • Vei obţine informaţii care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi para-verbală;
  • Vei învăţa tot ce trebuie să ştii despre modalităţile de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi; 
  • Vei învăţa să înţelegi şi să interpretezi corect atitudinea clienţilor tăi; 
  • Vei învăţa să te adaptezi fiecărui client în parte; 
  • Vei învăţa cum să acţionezi atunci când primeşti o plângere din partea unui client. 
Course Type
Initiation

Trainers in this course

Trainer
Zărnescu Antonio
Trainer

Antonio este un Trainer şi un Vânzător autentic. Cunoştinţele şi tehnicile de vânzări prezentate în trainingurile lui sunt, în mare măsură, experienţe personale, rafinate creativ în timp, pentru a fi aduse la forma lor cât mai simplă, esenţială. Antonio crede în filonul nealterat al vânzării autentice, neşlefuite, pe care, ca un culegător de artă, îl caută şi îl provoacă în interacţiunile zilnice, pentru a extrage din el adevăruri originale şi tehnici capabile să inspire performanţă. Este un om curios, iar această stare de căutare îi oferă şansa ca fiecare training să fie o poveste unică, construită alături de cei care participă la ea, deschisă oricărui deznodământ. Antonio îşi leagă experienţa de Vânzător de primii paşi în viaţă, ca un bagaj fundamental, pe care l-a rafinat ulterior în cei peste 19 ani de performanţă în Vânzări, împletiţi cu 12 ani de activitate în recrutarea şi coordonarea de echipe comerciale şi de marketing. Cu mai bine de 12 ani în urmă, a început să le împărtăşească celorlalţi din expertiza sa, activând peste 5 ani ca trainer intern pentru companiile unde îşi desfăşura activitatea, urmaţi de alţi 7 ani de activitate ca trainer acreditat. În această ultimă postura, Antonio a dezvoltat şi livrat mai multe proiecte complexe de training aşa cum sunt şi “Vânzător sau Învins!” şi “De la Agora la Pitagora”, dedicate vânzărilor şi respectiv customer service-ului, pe care Antonio le propune tuturor celor care aleg să îşi dezvolte cariera alături de Creative Business Management.

There are left 10 seats available.
Deschide cont!
Course price
850 00
Ron with VAT
1 zile si 18 ore left

Course organized by CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Address: MUNICIPIUL BUCUREŞTI, SECTOR 4, CALEA ŞERBAN VODĂ, NR.44
See more about the company Access Company
Company Review
0.00
0 review-uri
5 stars
(0)
4 stars
(0)
3 stars
(0)
2 stars
(0)
1 stars
(0)

Contact Information

Liliana Catrinoiu
Phone: 0743 183 353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Notes:

https://cursuri-creative.ro/

Share this course

Register now for this course!
Course price
850 00
Ron with VAT
1 zile si 18 ore left
Open Account
Organizer payment method
RO21INGB0000999909472583
Pay by card through RisCo.ro
After registering for this course, you can pay for your participation with your card directly on RisCo.ro