About this course

Despre curs

Acest curs se poate susţine doar la cerere, in sesiuni individuale. 

Într-o lume digitală prezenţa unui brand în Social Media este necesară. Social Media este metoda cea mai simplă de a crea o comunitate fidelă, de a comunica eficient si rapid. Întrebarea pe care o primesc des este "De unde ştiu ce platformă de Social Media este potrivită pentru business-ul meu?" Cursul de Social Media trece prin cele mai importante platforme de Social Media pentru ca tu sa înţelegi cum se integrează toate într-o strategie, dar şi care sunt platformele cu audienţele relevante ţie.

Agenda cursului

Sesiunile individuale sunt programate în intervale agreate de participanți și traineri.

Acestea se desfășoară live online, prin platforma Zoom. 

Durata unui sesiuni este de 2 ore.

La final vei primi pe email o scurtă evaluare a sesiunii și recomandări de implementare 

1.Introducere în Social Media

  • Care sunt aşteptările tale de la acest curs?
  • De ce este social media o strategie importantă
  • Social Media Tools: cum lucrezi eficient

2.Optimizarea profilelor de Social Media

  • Cele mai bune practici pentru optimizarea profilelor de social media
  • Optimizarea paginii de Facebook în funcţie de domeniu
  • Cum optimizăm pagina de LinkedIn de companie
  • Optimizarea profilului de Instagram
  • Optimizarea profilului de YouTube

3.Strategia de Social Media

  • Ce este o strategie de social media
  • Setarea obiectivelor strategice pentru campaniile PPC
  • Cum faci un audit şi o analiză a competitorilor
  • Cum defineşti audienţa potrivită domeniului tău
  • Ce buget investeşti şi cât durează perioada de testare
  • Tactici pe care le integrezi în strategia de Social Media

4.Content Marketing în Social Media

  • Crearea conţinutului pentru social media
  • Realizarea unei strategii de content pentru social media
  • Cele mai bune practici pentru distribuirea conţinutului 
  • Cele mai bune practici pentru conţinut video

5.Facebook

  • Crearea structurii campaniilor PPC
  • Setarea obiectivelor campaniei PPC
  • Implementarea campaniei PPC
  • Care sunt elementele unei reclame perfecte pe Facebook
  • Cum implementezi Facebook Pixel

6.Instagram

  • Cum şi când postezi pe Instagram
  • Cum alegi descrierile şi hashtag-urile pentru postări
  • Cum creşti numărul de followers
  • 5 metode de a converti followerii de pe Instagram în vânzări
  • Implementarea campaniilor PPC pe Instagram prin Facebook
  • Targetarea şi optimizarea campaniilor pe Instagram
  • Instagram Analytics

7.LinkedIn

  • Crearea unei pagini de companie de LinkedIn
  • 7 metode de a îmbunătăţi pagina de companie
  • Cum te ajută grupurile pe LinkedIn
  • Structura campaniilor pe LinkedIn şi targetarea acestora
  • Setarea campaniilor pe LinkedIn

8.YouTube

  • 9 paşi pentru optimizarea SEO a canalului de YouTube
  • Setarea campaniilor video prin Google Ads     
  • Tipuri de audienţă şi targetare în Google Ads
  • Raportare şi analiză YouTube

9.Google My Business

  • Optimizarea contului de Google Business
  • Cum creşti numărul de review-uri
  • Tipuri de postări pe Google+ care te ajută în SEO

10.Cum construieşti o comunitate fidelă

  • Strategii fundamentale pentru construirea unei comunităţi
  • Creşterea şi valorificarea audienţei din social media
  • Colaborarea cu influencerii
  • Cele mai bune practici pentru creşterea comunităţii pentru canalele social media

 

Obiectivele cursului

Cursul este structurat pentru a primi informaţiile gradual, de la optimizarea conturilor de Social Media pană la crearea campaniilor PPC in Business Manager.

  • Vei înţelege importanţa fiecărei platforme de Social Media, cum funcţionează algoritmii în spatele platformelor, cum faci un plan de promovare în Social Media
  • Vei învăţa cum să setezi audienţele potrivite şi vom parcurge toate tipurile de audienţe
  • Vei descoperi o nouă modalitate de Content Marketing în Social Media şi vei înţelege că tu nu contezi, ci audienţa ta
  • Vei afla strategii de Social Media, cum optimizăm campaniile PPC, pe ce cheltuim banii şi cum mixezi toate cunoştinţelele pentru a obţine rezultatele dorite.
Course Type
Initiation

Trainers in this course

Trainer
Stroea Ionuţ
Trainer

Ionuţ Stroea face parte din generația creativă de marketeri digitali. În prezent este Digital Manager la o companie ce oferă servicii integrate de poziționare și promovare pentru companiile farmaceutice românești. Provocarea pe care o lansează cursanților este să aleagă cele mai bune canale de marketing digital într-o strategie de conversion marketing, folosind exemple personalizate și testate, din propria experiență. De peste 8 ani activează în mediul digital, timp în care a conceput și implementat mai multe campanii de multi-channel marketing: landing page-uri, campanii de newslettere, campanii de social media, campanii PPC, campanii de google ads. Ionuț se definește ca o persoană creativă, care implementează cu succes strategii orientate către rezultate.

There are left 5 seats available.
Deschide cont!
Course price
350 00
Ron with VAT
The course has started

Course organized by CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Address: Bucureşti Sectorul 4, Str. ŞERBAN VODĂ, Nr.44, Cod poștal 40212
See more about the company Access Company
Company Review
0.00
0 review-uri
5 stars
(0)
4 stars
(0)
3 stars
(0)
2 stars
(0)
1 stars
(0)

Contact Information

Liliana Catrinoiu
Phone: 0743 183 353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Notes:

https://cursuri-creative.ro/

Share this course

Organizer payment method
RO21INGB0000999909472583
Pay by card through RisCo.ro
Course has already started.