Acest curs se poate susţine doar la cerere, in sesiuni individuale.
Într-o lume digitală prezenţa unui brand în Social Media este necesară. Social Media este metoda cea mai simplă de a crea o comunitate fidelă, de a comunica eficient si rapid. Întrebarea pe care o primesc des este "De unde ştiu ce platformă de Social Media este potrivită pentru business-ul meu?" Cursul de Social Media trece prin cele mai importante platforme de Social Media pentru ca tu sa înţelegi cum se integrează toate într-o strategie, dar şi care sunt platformele cu audienţele relevante ţie.
Sesiunile individuale sunt programate în intervale agreate de participanți și traineri.
Acestea se desfășoară live online, prin platforma Zoom.
Durata unui sesiuni este de 2 ore.
La final vei primi pe email o scurtă evaluare a sesiunii și recomandări de implementare
1.Introducere în Social Media
2.Optimizarea profilelor de Social Media
3.Strategia de Social Media
4.Content Marketing în Social Media
5.Facebook
6.Instagram
7.LinkedIn
8.YouTube
9.Google My Business
10.Cum construieşti o comunitate fidelă
Cursul este structurat pentru a primi informaţiile gradual, de la optimizarea conturilor de Social Media pană la crearea campaniilor PPC in Business Manager.
Ionuţ Stroea face parte din generația creativă de marketeri digitali. În prezent este Digital Manager la o companie ce oferă servicii integrate de poziționare și promovare pentru companiile farmaceutice românești. Provocarea pe care o lansează cursanților este să aleagă cele mai bune canale de marketing digital într-o strategie de conversion marketing, folosind exemple personalizate și testate, din propria experiență. De peste 8 ani activează în mediul digital, timp în care a conceput și implementat mai multe campanii de multi-channel marketing: landing page-uri, campanii de newslettere, campanii de social media, campanii PPC, campanii de google ads. Ionuț se definește ca o persoană creativă, care implementează cu succes strategii orientate către rezultate.