About this course

„Dacă aş mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aş cheltui pe PR.” (Bill Gates).

Vrei să găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.

Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat.  Cursul te învață tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.

Agenda cursului

1. Cum construim o campanie de PR?  

  • Construirea mesajelor campaniei - Care sunt mesajele pe care vrem să le transmitem?
  • Comunicarea emoțională - Produsul nostru poate fi comunicat rațional său emoțional? 
  • Crearea unei identități vizuale a campaniei. 
  • Cum ne raportăm la concurență și cum identificăm elementele care ne diferențiază
  • Cât de important este DE CE-ul organizației, misiunea (statement-ul) acesteia. 
  • Ce promitem publicului?  

2. Planificarea campaniei de relații publice: 

  • Tipuri de campanii și activări 
  • Explicarea noțiunilor specifice (PR stunt, PR blitz, CSR) 
  • Setarea planului de campanie și a obiectivelor
  • Termene de execuție.
  • Realizarea planului de comunicare.

3.  Cui comunicăm? 

  • Cum stabilim publicul țintă. Metode de cercetare.
  • Definirea unui buyer persoana  

4.  Campaniile de PR online 

  • Realizarea unui brief de campanie
  • Cum alegi bloggerii și influencerii potriviți pentru campania ta?
  • Declinări în social media. Care sunt rețelele sociale potrivite pentru clienții tăi?
  • Instrumente conexe în campaniile de PR online: SEO, advertoriale, link building.

5. Comunicarea cu mass-media: 

  • Cum construim o bază de date cu jurnaliști. 
  • Cum stabilim un media-plan. 
  • Cum stabilim parteneriate media. 

6. Bugetul: 

  • Cum construim/calculam bugetul de comunicare. 

7. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare: 

  • Care sunt instrumentele de evaluare a unei campanii de relații publice? 
  • Diferența între măsurătorile online și cele offline. 
  • Indici de performantă ai campaniilor.

 

Profil cursant

  • Persoane care doresc să înceapă o carieră în PR
  • Antreprenori care vor să seteze bugete realiste pentru promovare 
  • Specialiști de marketing care doresc o extindere a competențelor în comunicare
  • Brand manageri care vor să înțeleagă metodele de comunicare strategică
  • Persoane care lucrează în asociații și ONG-uri și vor să comunice eficient cu stakeholderii lor

 

Obiectivele cursului

Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.  

  • Înveţi cum să stabilești obiectivele unei campanii de relații publice. 
  • Să știi cum să alegi tacticile ce stau la baza campaniilor de relații publice. 
  • Să înveţi cum să utilizezi canalele media potrivite. 
  • Să știi cum să iți stabilești bugetul de PR. 
  • Să înveţi cum să scrii și să transmiți un comunicat de presă.
  • Să înveţi cum să realizezi o monitorizare de presă și un raport de evaluare a campaniei. 
  • Să afli cum să eviți clișeele și cum să compensezi lipsa unor bugete mari prin creativitate.
Course Type
Initiation

Trainers in this course

Manager al Agenției Creative Communication
Preda Bianca
Manager al Agenției Creative Communication

Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro. 

There are left 10 seats available.
Deschide cont!
Course price
850 00
Ron with VAT
3 zile si 20 ore left

Course organized by CREATIVE BUSINESS COMMUNICATION S.R.L.

Address: Bucureşti Sectorul 4, Str. ŞERBAN VODĂ, Nr.44, Cod poștal 40212
See more about the company Access Company
Company Review
0.00
0 review-uri
5 stars
(0)
4 stars
(0)
3 stars
(0)
2 stars
(0)
1 stars
(0)

Contact Information

Liliana Catrinoiu
Phone: 0743.183.353
Email: cursuri@cbmanagement.ro

Notes:

https://cursuri-creative.ro/comunicare/strategii-practice-de-pr

Share this course

Register now for this course!
Course price
850 00
Ron with VAT
3 zile si 20 ore left
Open Account
Organizer payment method
Plata Op
Pay by card through RisCo.ro
After registering for this course, you can pay for your participation with your card directly on RisCo.ro