„Dacă aş mai avea un singur dolar în bugetul de marketing, l-aş cheltui pe PR.” (Bill Gates).
Vrei să găsești soluțiile cele mai bune pentru promovarea produselor sau serviciilor unei organizații? La cursul de relații publice vei învăța cum să faci o strategie care să îți ofere vizibilitatea de care ai nevoie, fără investiții mari în publicitate.
Vino să afli ce este PR-ul, care sunt elementele de bază ale unei industrii în permanentă schimbare și ce diferențiază relațiile publice de alte domenii, cu care este adesea confundat. Cursul te învață tehnicile de bază pentru a promova eficient un produs sau o companie, dar şi instrumentele necesare pentru a integra ideile creative într-o campanie de PR cu rezultate vizibile.
1. Cum construim o campanie de PR?
2. Planificarea campaniei de relații publice:
3. Cui comunicăm?
4. Campaniile de PR online
5. Comunicarea cu mass-media:
6. Bugetul:
7. Criterii de evaluare a rezultatelor campaniei de promovare:
Cursul își propune să ofere suport în identificarea etapelor necesare pentru derularea unei campanii de relații publice și să creeze un spațiu în care cursanții să dezvolte propriile idei. Participanții vor avea posibilitatea să cunoască și să înțeleagă modalitatea implementare a unei campanii folosind toate canalele online și offline: comunicarea cu presa, social media, organizarea de evenimente, influencer marketing.
Cursul este susținut de Bianca Preda, expert cu 20 de ani de experiență în jurnalism și comunicare. De-a lungul timpului, Bianca a lucrat în calitate de consultant pentru sute de companii naționale și internaționale și a crescut brand-uri românești care se bucură de succes. Timp de 10 ani a lucrat în comunicarea politică, iar în prezent este manager al agenției Creative Communication. Bianca este în echipa de traineri a Cursuri Creative de 10 ani, timp în care a susținut peste 1000 de ore de curs în domeniul comunicării și organizării evenimentelor. În timpul său liber, scrie despre marketing și comunicare pe blogul www.biancapreda.ro.