SocrateExpense este utilă mai ales companiilor din industria de servicii, dar și organizațiilor din alte industrii, unde există un volum mai mare de deplasări și muncă de teren, iar operarea deconturilor remote și în timp real este un mare deziderat.
Solicitați o prezentare SocrateExpense
Aplicația mobilă SocrateExpense, extensie nativă a sistemului SocrateCloud, ușurează introducerea de deconturi, simplifică fluxul de aprobare, automatizează generarea decontului în SocrateCloud și ajută la rambursarea mai rapidă a sumelor de decontat.
Angajații introduc deconturile cu ușurință și în cel mai scurt timp, fie că se afla la birou sau în deplasare. Adăugarea deconturilor se face de pe orice dispozitiv mobil, dar și de pe calculator, în doar câțiva pași simpli:
|
Aplicația permite crearea unui flux de notificări personalizat în funcție de nevoile fiecărei organizații, astfel încât deconturile de cheltuieli pot fi autorizate în timp real de către responsabilii ierarhici. Cu SocrateExpense aveți oricând evidența cheltuielilor realizate de fiecare angajat pe Client/Proiect/Fază/Activitate și cunoașteți în orice moment care este statusul cheltuielilor.
SocrateExpense împreună cu SocrateCloud oferă posibilitatea de integrare prin API cu sistemul ERP, aplicații de contabilitate sau alte platforme existente la nivelul organizației dumneavoastră și poate exporta pentru întreaga luna toate deconturile aprobate într-un format gata de importat.
Mai multe detalii despre SocrateExpense se regăsesc pe pagina dedicată unde puteți solicita un demo.