Ce reprezinta Raportul Buletinul Procedurilor de Insolventa
Raportul Buletinul Insolventei arata daca s-a declansat procedura de insolventa pentru orice firma din Romania,
daca in prezent exista o procedura deschisa conform inregistrarilor oficiale sau daca procedura a fost inchisa.
Buletinul Procedurilor de Insolventa (BPI) este o publicatie oficiala din Romania, emisa de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), care are rolul de a informa publicul si participantii la proceduri cu privire la desfasurarea procedurilor de insolventa, concordat preventiv, restructurare sau faliment ale persoanelor juridice sau fizice autorizate.
Testeaza gratuit 7 zile verificarea firmelor cu Rapoartele RisCo!
Este simplu si rapid: deschizi cont si ai acces gratuit la testarea tuturor rapoartelor
Scopul Raportului este acela de
a prezenta procedurile judiciare privind insolventa firmelor
si permite creditorilor, angajatilor, partenerilor de afaceri sau altor parti interesate sa fie informati si sa isi exercite drepturile in cadrul procedurii.
Buletinul Procedurilor de Insolventa publica informatii legate de deschiderea procedurii de insolventa
(la cererea debitorului sau a creditorului), hotarari ale instantelor si decizii ale administratorilor judiciari sau lichidatorilor, tabelul creditorilor, planuri de reorganizare, convoaca adunari ale creditorilor, notificari privind inchiderea procedurii sau falimentul firmei, alte acte relevante in cadrul procedurii.
Avantaje si Beneficii Raport Buletinul Procedurilor de Insolventa
Verifici daca o firma are procedura deschisa
Raportul prezinta daca pentru o firma au existat proceduri de insolventa si daca mai exista o procedura deschisa.
Urmaresti derularea procedurii
Toate etapele procedurii de insolventa sunt prezentate detaliat la termenele stabilte in ordine cronologica.
Stabilesti modul de lucru cu astfel de firme
Aparitia procedurilor de insolventa in cazul partenerilor cu care ai deja relatii contractuale implica masuri imediate privind limitele de lucru.
Alegi parteneri cu bonitate ridicata
Acorzi o atentie deosebita clientilor noi care au proceduri de insolventa deschise si decizi care sunt cele mai bune conditii de colaborare
Testeaza gratuit 7 zile verificarea firmelor cu Rapoartele RisCo!
Este simplu si rapid: deschizi cont si ai acces gratuit la testarea tuturor rapoartelor
Am inceput colaborarea cu RisCo din dorinta de a putea verifica eligibilitatea noilor parteneri intr-un timp cat mai scurt.
Si, intr-adevar, timpul de furnizare al rapoartelor este unul incomparabil mai mic fata de ceea ce ofera competitorii.
Flexibilitatea si personalizarea rapoartelor obtinute, preturile foarte bune, profesionalismul si atitudinea fata de client a reprezentantului RisCo reprezinta alte avantaje pentru care recomand serviciile RisCo.
Desi colaboram cu echipa RisCo de o perioada scurta de timp, RisCo s-a dovedit un partener de nadejde pentru Smithfield Prod in prevenirea riscului de creditare, informatia primita fiind corecta si in timp util.
In ultimii ani 6 ani, platforma RisCo mi-a calauzit pasii in mediul de afaceri instabil in care profesez – firme de distributie, turism si firme producatoare din domeniul materialelor de constructii, utilajelor agricole.
Cel mai bine este sa invat din greselile altora, dar cand aceste greseli – ma refer aici de creditare clienti cu risc de insolvabilitate mare – sunt personale, fiecare pas nou in cariera este facut acum alaturi de RisCo.
Echipa companiei, prin cultura constructiva creata, ofera servicii excelente de monitorizare si alerte, fara de care nu as putea sa imi desfasor activitatile zilnice.
Avem deja peste 5 ani de când am inceput sa utilizam serviciile RISCO pentru a obtine informatii despre partenerii nostrii si alte companii cu care ne-am intersectat in activitate.
Informatia este bine structurata cu date de contact de calitate cu informatii financiare actualizate. Informatiile despre asociati sunt prezentate intr-o forma practica usor de urmarit. in plus preturile pentru servicii sunt competitive si scalabile in functie de nevoi. Poti plati pe interogare sau abonament pe perioada.
Recomandam RISCO!
Am ales RisCo pentru ca aveam nevoie de o solutie rapida, clara si completa pentru verificarea partenerilor de afaceri. Platforma a oferit exact ceea ce cautam: informatii actualizate, usor de accesat si bine structurate.
RisCo ne-a ajutat semnificativ in luarea deciziilor legate de partenerii de afaceri. Prin serviciile de verificare firme si monitorizare, am putut evita colaborari riscante si am identificat parteneri de incredere.
Rapoartele financiare, scorurile de risc si notificarile automate ne-au ajutat sa economisim timp si sa reducem riscurile.
Cel mai mult apreciem profesionalismul si promptitudinea echipei RisCo si in special a consultantului de produs. De fiecare data când am avut intrebari sau soliciari, am primit raspunsuri rapide, clare si solutii eficiente.
Este reconfortant sa colaborezi cu o echipa care pune accent pe comunicare si care chiar isi respecta clientii. Se simte implicarea si dorinta sincera de a ajuta – iar asta face diferenta.
RisCo este, din punctul nostru de vedere, o platforma esentiala pentru orice profesionist care are nevoie de informatii rapide si de incredere despre partenerii de afaceri.
Platforma se poate caracteriza prin:
-Usurinta in utilizare – interfata intuitiva face navigarea simpla si rapida
-Informatii actualizate si relevante
-Fiabilitate
O recomandam cu incredere tuturor celor care doresc sa lucreze eficient si informat!
We are customer of Risco for a long time in a Credit Risk area;
Risco is the best data provider for Romanian Market;
Risco helped a lot in our business;
The Risco Team is very professional and always helps to our Team.
Big Expertise; High professionalism; Excellent Analysis.
Risco este instrumentul potrivit pentru gestionarea optima a unei asigurari de credit comercial.
Folosesc RisCo de 6 ani pentru informarea legata de evolutia partenerilor existenti sau pentru situatia cand mai semnam contracte cu clienti noi.
Firma noastra are acces la serviciile RisCo din 2018. Am ales RisCo pentru monitorizarea solvabilitatii si a riscului de insolventa a clientilor si pentru evaluarea potentialilor clienti. RisCo ne-a ajutat sa prevenim situatii ce ar fi dus la neincasarea unor debite. Comunicarea excelenta cu echipa RisCo este un punct forte. Un sprijin pentru stabilitatea afacerii noastre, preventie financiara si instrumente de lucru facile.
Platforma Risco ne-a oferit acces rapid si clar la informatii esentiale despre partenerii de afaceri. Transparenta si acuratetea datelor ne-au ajutat sa luam decizii informate si sa reducem riscurile in colaborarile comerciale
Sunt foarte multumit de serviciile oferite de aceasta companie de analiza a riscului financiar. Echipa lor profesionista si experimentata ne-a ajutat sa identificam si sa gestionam riscurile financiare majore, permitându-ne sa luam decizii informate si sa protejam afacerea noastra. Recomand cu incredere!
Colaboram cu Risco de mai bine de 8 ani. Interfata platformei este foarte intuitiva, iar la volumul nostru de lucru, usurinta exploatarii ei ne-a fost mereu de ajutor.
Deschidere catre client, comunicare rapida si eficienta, promptitudine, abordare constructiva.
Suntem recunoscatori pentru acest parteneriat pe care l-am cultivat in decursul timpului si speram ca serviciile si raportul calitate/pret sa ramana unul care sa
permita continuarea colaborarii si pe viitor.
Este un serviciu extrem de important in activitatea noastra, un instrument de lucru pe care orice agent economic ar trebui sa il aiba la un click distanta.
Multumim Echipei Risco.
Si, intr-adevar, timpul de furnizare al rapoartelor este unul incomparabil mai mic fata de ceea ce ofera competitorii.
Flexibilitatea si personalizarea rapoartelor obtinute, preturile foarte bune, profesionalismul si atitudinea fata de client a reprezentantului RisCo reprezinta alte avantaje pentru care recomand serviciile RisCo.