Pizza Hut se inspira de la Uber

Pizza Hut se inspira de la Uber

Pizza Hut are o noua sursa de inspiratie atipica: compania americana Uber.

Lantul de restaurante Pizza Hut introduce noi instrumente digitale care sunt inspirate de startup-uri din tech, precum Uber.

In acest sens, Pizza Hut lanseaza in mod oficial "Visible Promise Time," care le permite clientilor sa vada la ce ora este preparata pizza pe care au comandat-o, cand este gata, si la ce ora ajunge livrarea, chiar inainte de plasarea comenzii, potrivit comunicatului oficial al companiei.

Mai mult decat atat, lantul de restaurante testeaza un serviciu care le permite clientilor sa localizeze prin GPS drumul celui care aduce comanda de pizza.

"Cred ca trecem prin acest fenomen  de … ‘Uber-izare’ a experientei clientilor nostri”, a declarat Baron Concors, Chief Digital Officer la Pizza Hut, pentru publicatia Business Insider. Acesta a adaugat: “Multa lume crede ca Uber a transformat industria de transport, dar eu cred ca au schimbat, mai degraba, comertul.”

Privind Pizza Hut prin lentila Uber, “Visibile Promise Time” devine foarte similar si cu Google Maps, in ceea ce priveste estimarea timpului, permitandu-le clientilor sa isi organizeze programul in functie de ora la care este livrata pizza.

Potrivit companiei, este prima data cand un lant de restaurante a introdus un astfel de serviciu privind estimarea timpului, aplicabil inainte ca clientii sa plaseze comenzi.

In ultimele luni, Pizza Hut a testat Visible Promise Time, inregistrand un entuziasm vizibil in crestere din partea clientilor, care au laudat transparenta acestui serviciu.

Pizza Hut incearca sa isi imbunatateasca serviciile in mod constant, pentru a isi multumi clientela. Motto-ul dupa care se ghideaza fiind “usor este mai puternic decat mai bun”, referindu-se la importanta de a furniza servicii si produse care sa fie obtinute cat mai facil, pentru ca timpul este important.

Conform datelor inregistrate de Pizza Hut, 46% din comenzi vin prin intermediul mediului digital. Rivalii lui Pizza Hut, Papa John si Domino, au declarat ca mai bine de jumatate din vanzari provin din folosirea acestor medii online.

Avand in vedere recentul boom din acest tip de business, datorat dezvoltarii partii digitale, si industria alimentara si-a indreptat atentia spre investitia in instrumente care se concentreaza pe aportul tehnologic.

Spre exemplu, Domino a testat o aplicatie de plasare a comenzii, fara touch, si a creat un robot menit sa livreze comenzile, in Australia.

Pentru a tine pasul cu concurenta din domeniu, a venit si randul lui Pizza Hut sa inoveze prin interesul acordat progresului din mediul tehnologic. "Visible Promise Time" pare sa fie primul raspuns oferit de Pizza Hut in acest sens.

 

Sursa: Business Insider