Vinaya, startup-ul londonez care face bijuterii cu senzori integrati, si-a atins tinta de crowdfunding (100,000$) de pe platforma de finantare Indiegogo, in timpul record de 41 de ore.
Compania din Shoreditch strange bani pentru bratara lor "Zenta", al carei scop este sa ii ajute pe oameni sa isi urmareasca emotiile.
Vinaya a lansat dispozitivul Zenta pe platforma Indiegogo pe 1 iunie, iar pana vineri seara 250 de investitori au sprijinit produsul cu 114,868$. Campania de crowdfunding urma sa se termine pe 20 iunie.
Kate Unsworth, CEO-ul de la Vinaya, a declarat: "Vinaya i-a lasat pe utilizatori sa decida daca un dispozitiv de genul ar trebui adus la viata, iar raspunsul a fost un “da” coplesitor.”
Aceasta a adaugat: "2017 va fi anul in care dispozitivele purtabile vor atinge noi culmi, depasind abilitatea de a inregistra activitatea fizica, pana la urmarirea starii fizice de bine, de ansamblu.”
Zenta utilizeaza o serie de senzori biometrici pentru a urmari bunastarea fizica și mentala. Ca si produsele anterioare, realizate de Vinaya, bratarile se contecteaza la telefonul utilizatorilor, pentru a le oferi notificari si alarme.
Sursa: Business Insider