De cand a izbucnit virusul COVID-19, in trei luni, Uber a oferit 19 milioane de calatorii, mese si livrari gratuite pe tot globul. Aceasta a inclus transportul a 200.000 de lucratori medicali in Marea Britanie, parteneriat cu World Central Kitchen pentru a obtine 300.000 de mese catre persoanele in varsta izolate din SUA si lucrul cu organizatiile de violenta domestica pentru a oferi calatorii gratuite in adaposturi si spatii sigure.
Compania isi doreste sa imbunatateasca modul in care traim, muncim si ne miscam. De aceea, acestia considera ca actiunea lor este lucrul potrivit care trebuia facut.
In Romania, Uber le cere tuturor utilizatorilor, soferilor si curierilor sa confirme faptul ca poarta o masca de protectie sau ca isi acopera fata inainte de o cursa sau livrare. Masurile de siguranta pe care compania le-a luat in Romania includ si panouri separatoare instalate gratuit in masini, o lista de masuri pe care atat utilizatorii, cat si soferii trebuie sa le respecte in timpul cursei, materiale cu informatii despre siguranta, amplasate in masini si echipament de protectie pentru soferi.
Soferilor li se cere sa isi faca un selfie pentru a confirma ca poarta o masca de protectie sau ca isi acopera fata, prin intermediul tehnologiei de verificare din aplicatie. Cei care nu respecta aceasta masura nu se vor putea conecta si nu vor putea utiliza aplicatia.
Uber isi propune sa echipeze gratuit masinile soferilor cu panouri separatoare din plastic, dupa ce le-a oferit acestora produse dezinfectante.
Uber este compania americana multinationala de calatorie, care ofera servicii de transport persoane, livrare de produse alimentare si un sistem de micromobilitate cu biciclete electrice si scutere.