Pufuletii Gusto – secretul unei retete unice in lume

Pufuletii Gusto – secretul unei retete unice in lume

Compania Phoenixy, producatorul pufuletilor Gusto este lider pe piata de profil. Cu o vechime de aproape 30 de ani, multumita angajamentului companiei de a crea cei mai buni pufuleti, Gusto a devenit un brand de incredere, preferat de milioane de consumatori din intreaga lume. Calitatea superioara, gustul delicios, reteta unica folosita si tehnologia proprie brevetata de Phoenixy, stau la baza unicitatii produselor Gusto.

 

Un brand romanesc cunoscut in toata lumea

De-a lungul anilor, Gusto a setat standardele de calitate pe piata de snacks. Pufuletii sunt produsi respectand cele mai inalte standarde europene de calitate si de siguranta alimentara. Pe piata romaneasca de profil, pufuletii sunt lideri de piata, atingand performante nebanuite.

Ingredientele simple si curate (malai, sare si un strop de ulei) fac din fiecare punga de pufuleti o gustare inedita si o incantare a papilelor gustative.

Brandul a depasit cu succes provocarile contextului economic romanesc, reusind prin decizii strategice si flexibilitate sa isi adapteze constant strategia de business la noi factori de influenta ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor.

Pufuletii sunt produsi in fabrica din Baicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o productie de peste 1,000,000 pungi pe zi. Compania isi vinde produsele in 32 de tari, in majoritatea tarilor europene (Suedia, Germania, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia si Albania), dar si in Orientul Mijlociu, Noua Zeelanda, Australia, Canada si America.

Consumatorii romani pot gasi pufuletii Gusto in varianta simpla cu sare, cu surprize, inveliti in ciocolata sau cu arome de cascaval si pizza.

Astfel, la nivel global, pufuletii sunt cumparati de milioane de consumatori, multumita calitatii, a retetei si tehnologiei unice, care le ofera un gust distinctiv, delicios.

Cu o echipa de aproximativ 400 de angajati, brandul Gusto a adus, pentru anul precedent, o cifra de afaceri in crestere cu 11 %, ajungand la o valoare de 136,8 milioane lei si un profit net in scadere cu 30%, de 12,8 milioane lei.

 Top Prahova

 

Top Romania

Istoria pufuletilor de Baicoi

In anul 2013, compania Phoenixy a anuntat o investitie de 900,000 de euro in dotarea cu energie solara a fabricii de la Baicoi.

In anul 2019, Gusto a alocat un buget de investitii de 5 milioane de Euro, fondurile fiind alocate pentru dezvoltarea de noi tehnologii si noi game de produse.

Cu o capacitate de productie, in medie, de 61 tone/zi, fabrica poate asigura pufuleti pentru dorintele consumatorilor. Reteta si tehnologia proprie, in continuare unica in lume, asigura aprecierea si recunoasterea pufuletilor Gusto, atat la nivel national, cat si international.

Planurile de viitor includ deschiderea unei fabrici in vestul Europei, in contextul in care compania poate livra produsul pe o raza de 1.000 de kilometri din Baicoi la costuri opera­tionale avantajoase. De asemenea, pufuletii Gusto vor sa se indrepte si spre piata din Japonia.